opel corsa c yol tutuşu

benim aracım dizel olduğu için ön daha ağır ve haliyle çok sert girersem arka savuruyor
 
+1, katılıyorum..

bencede yol tutuşu güzel, arkayı savurmuyor hatta ben direksiyonu aniden kıvırıyorum ki arkayı savursun diye :)

malum türkiye yolları kusurlu virajlarda falan zıplatıyor arabayı oralarda direksiyonu birden kırıyorum o zaman güzel kayıyor :)
 
eski lastiklerle gerçekten zordu yolda tutunması..sert hamur ve taban az olunca makaslarda birkaç zorluk yaşadığım oldu.

195/45/16 aldım. V desen lastiklerim var yumuşak hamurdan..yol tutuşu mükemmel oldu..yoldan arabayı çıkarmak kesinlikle zorlaştı :) hergün gittiğim güzel virajlarla dolu bir yol var.bomboş orda 100le girdiğim virajda kayan araba şmdi 120-130la tatlı tatlı dönüyor.80le göbek dönüyorum kaydıra kaydıra ama kontrol bende yine :) çok sert makaslara giripde sadece abartısız esnemelerle devam edebiliyorum yoluma..bence Corsa C yerden yüksekliği ile uygun bir araba.eğer Corsa C ye kötü diyen olursa gitsn bi palio kullansın da değerini bilsn corsanın :)

Cors D yi test ettim fakat çok agresif süremedim test aracı olduğu için..görüş açısı zayıf geldi ama tutuş konusunda yeniliklerle iyi olabilir diye düşünüyorum ama bir ihtimal biraz daha yüksek ve uzun-dar olduğundan farklı olabilir..?
 
corsa c ani manevralarda önden kayma gösterir, ancak drift yöntemleri ile manevraya başlarsanız önden kaymaya rahatlıkla engel olabilirsiniz.. önemli olan arkayı salınıma bırakabilmek..

corsa d ise boyutları itibariyle ayrıca kullanılan lastik ölçülerinin büyümesinden ötürü - aks yerden yüksekliği nin artması sebebiyle - daha çok önden kayma gösteren bir otomobildir. ama her ikisini de spor yaylar ve yüksek performans lastikleri ile donattığınızda yoldan çıkarmanız için gerçekten çaba sarfetmeniz gerekir,
 
arkadşalr ben lastikleri yaza değiştirecem 155 i 175 70 13 yapsam bir zararı olurmu + ve - lerini yzaın marka olarak neyi tavsiye edersiniz
 
Cagri 155 i 175 yaparsan direksiyonun çok hafif agırlaştıgını hissedebilirsin.Tabanı genişlettiğin için yanaklarıda inceltemen gerek,bu yuzden konfordan bir miktar ödün verebilirsin.Çünkü corsa sert süspansiyonu olan bir araba.Daha agır lastikler olacagından aracın az bir miktar agırlaştıgını ve yakıtın biraz artıgını göreceksin,son hızında bir miktar düşme olacaktır. bunlar eksileri diger yandan yol tutusun ve viraj emniyetin artacak, daha güvenli süreceksin, daha kalın lastikler estetik acıdan daha hoş duracaktir.Jant ile de takviye edersen tadından yenmez :)
 
yaylı haliyle inanılmaz yol tutuyor yayları taktığımdan beri frene basarak viraj girdiğimi hatırlamıyorum
 
arkdas opel c kullanıcısı,opel d ye de cok binmiş..opel c nin kullanımı daha güzelmiş,yalnız el freni katiyen önermiyor..
neden acaba?
 
Geri
Üst