Opel Corsa D Elektrikli Direksiyon Burç Değişimi Sonrası Sertleşme ve Toplamama Sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan livene55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Opcomda çıkan hata kodu nedir? Videoda ses var gibi ama emin olamıyorum hem çok uzak hemde yağmur sesi mevcut sizde dinleseniz anlarsınız aslında. Dönüşte sertlik yok gibi ama kendim çevirmediğim için aradaki farkı anlayamadım.

Opcom chipi kaliteli olan mı? Bende iki tane klon ocom var birinin chipi dandik yani klonun klonu diye tabir edilen model diğeri kaliteli versiyon yükseltip düşürmeye izin veren cinsten dandik lan bazn aracı bile tanımazken diğeri bütün arıza kodlarını gösterim aracın herşeyini programlıyabiliyor.
Direksiyonun altından video çektim direksiyonu hızlıca sağ sol yapınca videoda ki gibi ses
 
Opcom cihazı mı bilmiyorum ama Opel yan servisinde kullanılan cihaz ile bağlandı ve elektrikçide ki cihazla bağlandı ikisinde de kalibrasyon yapılamadı. Hata kodunu kaydetmişim telefona silinmiş. Ayrıca video da kolay dönüyor gözükebilir hidrolikten bile ağır dönüyor altta ses duyamıyorum sesin geleceği parça tam olarak hangisi
Kalibrasyon için tech2 veya mdi ile denedi mi? Eps motoru far anahtarının olduğu plastiğin altında ama hiçbirşeyi sökmenize gerek yok sesiz bir ortamda duyuluyor. Kod olmadan bir yorum yapmak doğru olmaz.
 
Direksiyonun altından video çektim direksiyonu hızlıca sağ sol yapınca videoda ki gibi ses
Şimdi kontrol edip geldim bu ses çok farklı. Aracınızda esp donanımı var mı? Açı kalibrasyonu bozuksa espde hata veriri aracın dengesiye cim modülünün direksiyon açısı birbiriyle bağlantılı çalışıyor.
 
Kalibrasyon için tech2 veya mdi ile denedi mi? Eps motoru far anahtarının olduğu plastiğin altında ama hiçbirşeyi sökmenize gerek yok sesiz bir ortamda duyuluyor. Kod olmadan bir yorum yapmak doğru olmaz.
Hangileri ile denendi bilmiyorum açıkcası ama aracı yarın tekrar sanayiye götürüp hangi hatayı verdiğini öğrenebilirim. Samsun’da olup opcom cihazı olan var mı acaba forumda o da yardımcı olabilir
 
Şimdi kontrol edip geldim bu ses çok farklı. Aracınızda esp donanımı var mı? Açı kalibrasyonu bozuksa espde hata veriri aracın dengesiye cim modülünün direksiyon açısı birbiriyle bağlantılı çalışıyor.
Essentia olduğu için elektronik stablize kontrol olduğunu sanmıyorum yok diye biliyorum.Benim tahminimce bu kutuyu söküp araca geri takarken aynı dişliye yada aynı ayarda oturtamadılar ondan dolayı oldu diye düşünüyorum ama kalibre ayarı yapılmaması da çok ilginç
 
Essentia olduğu için elektronik stablize kontrol olduğunu sanmıyorum yok diye biliyorum.Benim tahminimce bu kutuyu söküp araca geri takarken aynı dişliye yada aynı ayarda oturtamadılar ondan dolayı oldu diye düşünüyorum ama kalibre ayarı yapılmaması da çok ilginç
Kutuyu araçtan ayırmak için direksiyonun altından birşeylerle uğraşmıştı ustalar. Az önce video izledim YouTube da Eps tork sensörü diye birşey var ve oradan ayar yapılıyormuş doğru mu
 

bu kısımı fazla sıkmış olabilirler
 

bu kısımı fazla sıkmış olabilirler
Bu kısmı aracı en az 5 6 kere lifte kaldırıp gevşetip denedik yine aynı
 
Geri
Üst