- Katılım
- 2 Eyl 2015
- Mesajlar
- 18
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Merhaba arkadaşlar;
Konumu takip eden arkadaşlar bilirler, kısaca özetlemek gerekirse ben 6 agustosta 36.000km'de 2013 corsa 1.3 essentia aldım. Aldıktan sonra 3 4 sefer aracımda özellikle rampa cıkarken gaz yememe problemı yasadım, bir kere havalimanına yetişeyim diye yüksek hızlara cıktım ve 160km/s de araba gaz yeemeye başladı ve sonrasında kendınden duzeldı. Aynı problemı tekrar yapacakmı dıye bır kac kez daha denedım yıne genelde yıne yaptı.
Velhasıl; şikayetvar.com'a, Opel Türkiye'ye ve Avrupa Opel'e mail attım ve geçen çarşamba dönüş yaptılar ve cuma gunu sızı bılgılendırecegız dedıler, cuma gunude tekrar arayıp salı donecegız dedıler ve bugun donduler. Garantim 21 agustos 2015 de bıttıgı ıcın garantıden yardımcı olamayacaklarını soyledıler. Bu araclarda kronık olan problemı garantıye sokmadılar.Eski aracım olan VW Golf (2012 de sıfır almıstım) servisin aptallıgı yuzunden satmıstım ve bır daha VW almayacagım demıstım. Ama inanın gelen gideni arattı. Sevmediğim VW bile iyi niyet garantisinden 5 yıl dahi gecse müşteriyi mağdur etmemeye calısan bır sırket.
Ben 2.el arac satan bir firmada satış danısmanlıgı yapıyorum ve yaklasık ayda 30 arac satıyorum. Çalıstıgım fırma belkıde Turkıyede en cok adetlı ıkıncı el satan bayii. Neyse ki sattıgı malın arkasında durmayan koskoca OPEL'in yapamadıgını bu aracı aldıgım ve su anda calıstıgım bayiim yapacak. Bizim sattıgımız araclarda kısa vadede arıza durumunda arızanın sebebı ne olursa olsun maliyetini şirketim karsılıyor. Opelin yapmadıgını şirketim yapacak ve arızam giderilecek.
Burdan şu kanıya varıyorum; OPEL'den daha büyük bir şirkette çalıştığım için çok mutluyum...
Konumu takip eden arkadaşlar bilirler, kısaca özetlemek gerekirse ben 6 agustosta 36.000km'de 2013 corsa 1.3 essentia aldım. Aldıktan sonra 3 4 sefer aracımda özellikle rampa cıkarken gaz yememe problemı yasadım, bir kere havalimanına yetişeyim diye yüksek hızlara cıktım ve 160km/s de araba gaz yeemeye başladı ve sonrasında kendınden duzeldı. Aynı problemı tekrar yapacakmı dıye bır kac kez daha denedım yıne genelde yıne yaptı.
Velhasıl; şikayetvar.com'a, Opel Türkiye'ye ve Avrupa Opel'e mail attım ve geçen çarşamba dönüş yaptılar ve cuma gunu sızı bılgılendırecegız dedıler, cuma gunude tekrar arayıp salı donecegız dedıler ve bugun donduler. Garantim 21 agustos 2015 de bıttıgı ıcın garantıden yardımcı olamayacaklarını soyledıler. Bu araclarda kronık olan problemı garantıye sokmadılar.Eski aracım olan VW Golf (2012 de sıfır almıstım) servisin aptallıgı yuzunden satmıstım ve bır daha VW almayacagım demıstım. Ama inanın gelen gideni arattı. Sevmediğim VW bile iyi niyet garantisinden 5 yıl dahi gecse müşteriyi mağdur etmemeye calısan bır sırket.
Ben 2.el arac satan bir firmada satış danısmanlıgı yapıyorum ve yaklasık ayda 30 arac satıyorum. Çalıstıgım fırma belkıde Turkıyede en cok adetlı ıkıncı el satan bayii. Neyse ki sattıgı malın arkasında durmayan koskoca OPEL'in yapamadıgını bu aracı aldıgım ve su anda calıstıgım bayiim yapacak. Bizim sattıgımız araclarda kısa vadede arıza durumunda arızanın sebebı ne olursa olsun maliyetini şirketim karsılıyor. Opelin yapmadıgını şirketim yapacak ve arızam giderilecek.
Burdan şu kanıya varıyorum; OPEL'den daha büyük bir şirkette çalıştığım için çok mutluyum...