konuyu baştan sona okudumda nacizane fikrimi belirtmek isterim...
araba altyapı olarak yüksek basınca uyumlu bir makina değil,belki arabanızı seviyorsunuzdur,onu özelleştirmek istiyorsunuz ama araba yürüse bile kısa zaman içinde viraj isteyeceksiniz,frenaj isteyeceksiniz...
şu an en kolay görünen dediğiniz çelik pistonları takarsınız,basınc ve yüksek hararete dayanıklı contalar,pompa alır koyarsınız,birçok marka enjenktörü var enjektör ister,veya başka bir araç markasının enjektörü uydurulur...map demişsiniz,aem in 3 barlık mapları var...var var ama bukadar yapacağınız harcama ile elinizdeki arabayı değiştirip sıkı yürürlü bir arabaya sahip olabilirsiniz...afr ayarlama büyük dert olur bu arabada...olmadık bir yerde fakire düşer makina kırmanız içten değil...blok zaten performans bloğu değil...şanzıman hakeza...caddede dogbox mu kulllanacaksınız ??saysam sayısız şey çıkacak...basınç var işin içinde burasıda böyle kalsın diyemiyosun opelde...
ama aynı şeyi 1.4- 1.6 civic için deseydiniz o arabada çok farklı yorumum olurdu...seneler önce tr de ilk 1.6 turbolayan arkadaşım var...araba cinayet bir araba olmuştu ve ezilerek kullanmaya ragmen taş gibi bir arabaydı en ufak problem yaratmadı...
ama vectra bana çook zayıf geliyor...sanki istediğiniz hissiyat ve keyif vermeyecek gibi..
bir e30-36 veya bir peugeot veya japon grubu turbolamanız tadından yenmez...
heleki bir e34 25...
umarım gönlünüzce olur...