opel vectra b2 den sonra opel astra sedan 2009

hayırlı olsun,bence güzel astra sedanlar..geniş geniş ohhh
valla abi benim şu an 20 milyarım olsa ve adamlar vectranı yapıcaz eskisi gibi deseler ve 5-10 milyar hasar vardır en fazla 20 milyar istesinler 1 saniye bile düşünmem direk veririm insanın bissürü hatırası olunca çok üzülüo,bi arki aradım onun yüzünden yarım saat çarşıda oyalandım aramasaydım yarım saat erken gidicektim ünie vakitte çok olduğu için sınava basmayacaktım bu kadar doğal olarak hala yanımda olacaktı vectra:(:(:(:(:(:(
 
Bence çok güzel araba. Ama diğer taraftan ben Vectra B'den doğrudan Vectra C'ye terfi etmeyi daha uygun bulurdum.
 
kullanmadığım için bilemeyecem atma konusunu tip olarak hoşuma gitmiyor gökten yağsa alırım ama:D:D
 
Bende Önceden astra F HB vardı bnm 120 130 ile girdiğim çok ser bir viaşa kankamda olan astra H 90 dan sonra göt atmaya başlıodu

şuan G kullanıyorum bunuda yol tutuşu gayet ii H lerde galiba biraz kötü
 
yanlız dikkat etmek gereken bir konu var ki oda şudur arkdaş arabayı alalı 3 sene olmuş belkide aracı satmış bile olabilir...araca çokdan alışmıştır diye düşünüyorum hem 3 senede...konu tarihlerine bakılırsa...yazarken tarihlere bakmakta fayda var diye düşünüyorum...;)
 
Son düzenleme:
Yok arabayı satmadı hatta ben araba alırken fikir vererek yardımcı oldu :)

Ek olarak yol tutuşta hiç bir eksik yok,çoğu araçtan sağlam basıyor yere :)
 
valla 50-60 la biraz zorlayınca arabada uzun olunca virajda uzunda yavaştan arabanın arkası öne gelmek istiyo gibi oluyo yada aşırı zorluyorum
 
astra h sedanı bizim enişte beyde var. şirket aracı essentia arabada donanım monanım yok. ama arka bırakma olayı falan bence psikolojik. direksiyonu asıla asıla virajlara daldım araba çizgisinden sapmadı. birde ids plus'lı versiyonunu falan düşünün. sadece bir kere viraja sert girip tam tersi yöne dönünce araba biraz sallandı ama gaza asılmaya devam edince bir sıkıntı olmadı...
 
Geri
Üst