Merhaba Arkadaslar,
derler Peugeot"nun elektrik arızası çoktur uzak durun. Ya nedir benim Astra G"den çektiğim elektrik problemim.
Motor sogukken yani motor ısısının değeri ne olursa olsun motor fanı birden maksimum seviyede çalismaya başlıyor ve birkaç saniye sonra duruyor. Bu hep döngü şekilde devam ediyor. Motor fanı bu şekilde çalısmaya başlarken motoru titretiyor/sarsıyor ve rolantiyi 0,9 dan 0,5e kadar düşürüyor sonra geri 0,9a dönüyor. Ayrıca su soğutma lambası da yanıyor.
Usta fan beyni (su soğutma modülü) arızalı değismesi gerekiyor dedi. Gittim çikma beyin aldım. Bu kez aracı ilk çalıştırdığımda motor faniı ile klima fanı aynı anda bir kez çalışıyor ve duruyor. Çalışması motoru sarsmıyor. Sonra motor ısısı 92 derece cıvarına gelince hem motor fanı hem de klima fanı aynı anda çalışıyor. Ikisininde aynı anda çalışması normal mi bilmiyorum. Motorda sarsma yok şuan ve rolanti düşmüyor. 15 km yol yaptıktan sonra fan ikinci devreye girince su soğutma lambasını yaktı.
derler Peugeot"nun elektrik arızası çoktur uzak durun. Ya nedir benim Astra G"den çektiğim elektrik problemim.
Motor sogukken yani motor ısısının değeri ne olursa olsun motor fanı birden maksimum seviyede çalismaya başlıyor ve birkaç saniye sonra duruyor. Bu hep döngü şekilde devam ediyor. Motor fanı bu şekilde çalısmaya başlarken motoru titretiyor/sarsıyor ve rolantiyi 0,9 dan 0,5e kadar düşürüyor sonra geri 0,9a dönüyor. Ayrıca su soğutma lambası da yanıyor.
Usta fan beyni (su soğutma modülü) arızalı değismesi gerekiyor dedi. Gittim çikma beyin aldım. Bu kez aracı ilk çalıştırdığımda motor faniı ile klima fanı aynı anda bir kez çalışıyor ve duruyor. Çalışması motoru sarsmıyor. Sonra motor ısısı 92 derece cıvarına gelince hem motor fanı hem de klima fanı aynı anda çalışıyor. Ikisininde aynı anda çalışması normal mi bilmiyorum. Motorda sarsma yok şuan ve rolanti düşmüyor. 15 km yol yaptıktan sonra fan ikinci devreye girince su soğutma lambasını yaktı.