Orjinal lastik ebati

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan BayV
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Orjinal ebatları 215 50 17..Yani üstündekiler orjinal ebatları..Bende aynı ölçüleri kullanıyorum...
 
Banada ölçüler aynı geldi. Ayrıca jantlarınız bile orjinal jantlar. Lastikçi biraz kafa karıştırmış hocam.
 
Banada ölçüler aynı geldi. Ayrıca jantlarınız bile orjinal jantlar. Lastikçi biraz kafa karıştırmış hocam.
Demekki dogru hersey ugultu lastiklerden degil demekki gerci ugultu sanzimandan gelse durdugu yerde de gelir degilmi. Bir ustaya gittigiminde rot balansciya teker bilyalari saglam bence lastikler yeni ondan dedi eskisin gelmez dedi birde ben 4 diski yeni degistirdim onun da etkeni olabilirmi
 
Bende kısa zaman önce üstündeki orjinal yaz lastikleri artık bitmişti petlas aldım başta çok tedirgindim ama fiyatına göre gerçekten çok güzel yol tutuşu yüksek hızlarda çok stabil fiyatı da diğer markalara göre yarı yarıya
 
Bende kısa zaman önce üstündeki orjinal yaz lastikleri artık bitmişti petlas aldım başta çok tedirgindim ama fiyatına göre gerçekten çok güzel yol tutuşu yüksek hızlarda çok stabil fiyatı da diğer markalara göre yarı yarıya

Peki hiç lastik sınıfına (AB etiketi) baktınız mı?
 
Petlas velox sport p741 modeli aldım yakıtı c ıslak zeminde frenleme b desibel de 71 ideal ben virajlara hızlı giriyorum hiç bir kayma Yok sadece araç yatıyormuş hissi veriyor ben çok memnunum
 
Peki, memnunsanız sizin açınızdan sorun yok ama sırası ile A&A, A&B ve B&B sınıfı lastikler emin olun her açıdan daha iyidir. Ben bu lastikleri tercih ediyorum. ilk çıktığından daha doğrusu Türkiye de satılmaya başladığından beri. Mesela yakıt tüketinde A sınıfı bir lastik kendini amorrti edebiliyor ömrü boyunca C sınıfı bir lastiğe oranla.
 
Peki, memnunsanız sizin açınızdan sorun yok ama sırası ile A&A, A&B ve B&B sınıfı lastikler emin olun her açıdan daha iyidir. Ben bu lastikleri tercih ediyorum. ilk çıktığından daha doğrusu Türkiye de satılmaya başladığından beri. Mesela yakıt tüketinde A sınıfı bir lastik kendini amorrti edebiliyor ömrü boyunca C sınıfı bir lastiğe oranla.
Evet hocam tabini daha iyidir ama tabi herkesin bütçesine göre
 
C den A ya amorti etmesi için güzel bir matematik gerekiyor ama bizim ebatlarda 2 kat fiyat olunca bu pek de mantıklı gelmiyor bana. Misal bu da benimki geçen sene 300e almıştım diğerleri 550 600 civarı idi. Yakıt C fren A
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2018-05-27-00-12-05-871_com.android.chrome.webp
    Screenshot_2018-05-27-00-12-05-871_com.android.chrome.webp
    39 KB · Görüntüleme: 1,068
Geri
Üst