yok yapmadı zaten ordan çıktım outlet sonra ekcan bi sorun yoktu.umarım yapmaz.ha bu arada astra göz kırpıyordu,insignia pişşt yakışıklı baksana buraya diyordu
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
sizlere bir konu danışabilirmiyim
D - 1 2 3 4
3 - 1 2 3
2 - 1 2
1 - 1
vitesler bu şekilde değilmi, yani D yerine 3'e taksam araba yine 1.vitesten kalkış yapacak, en son 3.vitese kadar yükselecek değilmi?
daha verimli ve istediğim devirde vites değiştirmek için 1'de kalkış yapıp vites değişmesini istediğim zaman sırayla 2-3 taksam şanzumana zararı olur mu? kolu değiştirirken ayağımı gazdan çekmem gerekir mi?
vites düşürürken de mesela D'de 4.viteste giderken 3'e taktık, önce vites düşmüyor, gaza yeteri kadar basıp deviri yükseltince ve hız uygunsa 3'e takıyor diye duydum doğrumu?
şanzumanı elime almadan önce çalışma prensibini öğreniyim ona göre uygulayım dedim
çünkü rollde kickdown gecikmesi çok etkiler büyük ihtimalle, onun yerine uygun vitesi kendim ayarlayıp hazırda bekletmek için sordum.
boşta devirlendirip d ye alsak ne olur bilmiyorum en güzel cevap polat abiden gelir ama tahminin zararlıdır.
ama bizimkisi 4 vites
evet devir yüksek olursa kickdownda sorun olmaz ama mesela 70'de roll için vitesi 2ye alması için bir anlık yüklenip bırakmayla 2ye alır ama araba öne atlayacak, tekrar hizalanma, korna sayma vs. için beklerken 3'e atarsa gecikme olacak.
bu konuda S etkili olur umarım. D'de normal giderken S'e basınca vites düşürüp devir yükseltmedi, arabayı sıkıştırmamı bekledi.
neyse, ön bilgimi aldım ihtiyacım olan buydu deneye deneye çalışma prensibini çözer ona göre kendimi ayarlarım. teşekkür ederim bilgiler için:good:
bu arada D'de sport modda TC kapatmadan 0-100 14 saniye çıktı =) manuel olarak 0-100 deneyeceğim, onun içinde sormuştum.