Otomotivin ünlü markası OPEL, Almanya'nın paniği oldu

SAAB ta gidici

General Motors’un (GM) sahibi olduğu, İsveçli otomotiv şirketi Saab’ın geleceğine yönelik kuşkular artıyor. ABD’nin sorunlarla boğuşan dev otomotiv şirketi GM Saab’ı satacak bir alıcı ararken, müşteri bulamadığı takdirde şirketin iflas edebileceği ifade ediliyor. Otomotiv endüstrisi uzmanı Mikael Wickelgren Saab’a yönelik beklentilerin gerçekten çok kötü olduğunu belirtti. General Motors, iflastan kurtulabilmek için Saab’ı elden çıkarmayı düşünürken, İsveç hükümetinden yardım gelmemesi halinde şirket batma tehlikesi altında bulunuyor. İsveç’in merkez sağ partisi yetkilileri ise Saab’ı satın almaya yönelik olarak niyetlerinin olmadığını ifade etti. İsveç hükümeti yetkilileri vergi mükelleflerinin parasını riske edecek davranışlardan kaçındıklarını belirtiyor. İsveç hükümetinin Saab’ almaması ve GM’ın satıştan vazgeçmemesi halinde, şirketin iflas dışında pek bir şansının kalmayacağı ifade ediliyor. Saab, İsveç’te 4 bin 100 kişiyi istihdam ediyor.
Yaw felaket tellalı gibi oldum..Haberin orjinali aşağıda:

http://www.worldcarfans.com/9090219.014/saab-10-days-from-bankruptcy

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalHaberDetay&ArticleID=922407&CategoryID=101
 
Haberler gelmeye devam ediyor durum gerçekten vahim..: (
 
batacaksa batsın canım allah allah :D

dünyanın sonu değil ya.. ayrıca opele de hiçbirşey olmaz, dünyanın her yerine yayılmış olan, hazır bir ağı var bu markanın..

ha gm batmamak istiyorsa satar opeli kurtulur, yoksa saaba falan kimse beş para vermez..
 
ben opelin batacagini sanmiyorum burdaki duyumlarim arasinda vw nin almasi gibi bir seyde söz konusu degil kriz tüm dünyayi etkiledigi gibi opelide dogal olarak etkiledi hep beraber umuyoruz ki bu krizden de anlimizin akiyla cikabilelim..
 
valla bu krizden ben batmadan bi çıkayım şu an benim için en önemlisi bu :D:D
 
Alman Halkı Hükümeti Göreve Çağırıyor

Almanlar Opele destek olması için hükümeti göreve çağırıyor.
http://www.spiegel.de/wirtschaft/0,1518,608992,00.html

0,1020,1442008,00.jpg


Almanyadaki Fabrikalar ve Çalışan Sayıları:
0,1020,1357563,00.jpg


0,1020,1441458,00.jpg
 
Yalnız birşey dikkatimi çekti 1. videoda otoparktaki bütün araçlar Opel..Başka bir marka görmedim..Genelde;mesela hyundai fabrikasında çalışan bir işçi çok avantajlı bir imkanı yoksa hyundai almıyor...Ben biliyorum nasıl yapıldığını,manyakmıyım alayım diyor..Ama bu videoya bakarsak irili,ufaklı,eski,yeni Opel'le dolu otopark...Sanırım buda Opel'in nasıl kaliteli bir işçiliğe sahip olduğunu gösteriyor... Umarım Almanlar kendi gemilerine sahip çıkabilirler...
 
Gm hakkatten çok sıkıntılı bir durumda zaten bu krizi başlatan Gm Ve Gm in Alt marklarıda Bundan Etkilinecek Gm kendi Amerikan Markaları Dışında Diğer Markaları Gözden Çıkarabilir..


opele gelince opele bir şey olmaz opel sadece pazarını ufaltır belki önceden satış yapdığı bir kaç riskli ükede komple satışını keser ama bu türkiye olmaz belki ingilteredeki vauxhallı u kapatır falan almanya avrupa kıta endeksli bir pazara yönelebilir..

bu Kriz Zaten Başalatan Araba Sektörü ve Gm in bilmem kaç milyar dolar açığı borcu olduğu söylemesiyle başlamışdı..

opel ayrılırsa şu kriz imkanlarında hiç bir araba firması opeli almaz çünkü bir çok markada bu kriz rüzgarının merkezinde içinde hepsi işçi çıkarmalar yapıyor ve ufalmaya gidiyor buna devlerde dahil.. audi lamborginiyi satın aldı audinin ceo su çıkdı lamborgini sırtımıza yük oldu biraz erken davrandık almak için dedi yani alanlarda pişman...

opel kendini götürür belki hisselerini alman hükümeti alır kamulaştırır belli bir kısmını belkide opelin yönetimi geri alır hissesini zaten böyle bir şeyde nezaketen Gm ilk opelin yönetimine sorar hisselerinizi geri istiyormusunuz diye

Ben zaten insignia nın üretime geçmesiyle ufalmaya opelin gittiğini anlamışdım millet farkında değil kimse o yönle bakmıyor ama iki arabayı üretimini bantdan kaldırıp yerine bir araba koydular bundan büyük ufalmada olmaz iki araba için 5000 kişi çalışıcaksa şimdi tek araba için 2000 kişi yeticek 2 arabanın logistic desteği 1 milyon euro ise tek arabanın logistiği olucak 500 bin euro yoksa hadi vectrayı geçdim ama omega kadar klass güzel bir arabanın üretimi kesilmezdi..
 
Gm hakkatten çok sıkıntılı bir durumda zaten bu krizi başlatan Gm Ve Gm in Alt marklarıda Bundan Etkilinecek Gm kendi Amerikan Markaları Dışında Diğer Markaları Gözden Çıkarabilir..


opele gelince opele bir şey olmaz opel sadece pazarını ufaltır belki önceden satış yapdığı bir kaç riskli ükede komple satışını keser ama bu türkiye olmaz belki ingilteredeki vauxhallı u kapatır falan almanya avrupa kıta endeksli bir pazara yönelebilir..

bu Kriz Zaten Başalatan Araba Sektörü ve Gm in bilmem kaç milyar dolar açığı borcu olduğu söylemesiyle başlamışdı..

opel ayrılırsa şu kriz imkanlarında hiç bir araba firması opeli almaz çünkü bir çok markada bu kriz rüzgarının merkezinde içinde hepsi işçi çıkarmalar yapıyor ve ufalmaya gidiyor buna devlerde dahil.. audi lamborginiyi satın aldı audinin ceo su çıkdı lamborgini sırtımıza yük oldu biraz erken davrandık almak için dedi yani alanlarda pişman...

opel kendini götürür belki hisselerini alman hükümeti alır kamulaştırır belli bir kısmını belkide opelin yönetimi geri alır hissesini zaten böyle bir şeyde nezaketen Gm ilk opelin yönetimine sorar hisselerinizi geri istiyormusunuz diye

Ben zaten insignia nın üretime geçmesiyle ufalmaya opelin gittiğini anlamışdım millet farkında değil kimse o yönle bakmıyor ama iki arabayı üretimini bantdan kaldırıp yerine bir araba koydular bundan büyük ufalmada olmaz iki araba için 5000 kişi çalışıcaksa şimdi tek araba için 2000 kişi yeticek 2 arabanın logistic desteği 1 milyon euro ise tek arabanın logistiği olucak 500 bin euro yoksa hadi vectrayı geçdim ama omega kadar klass güzel bir arabanın üretimi kesilmezdi..

Yerden göğe kadar haklısın..Omega konusunda Opelin en güzel arabası artık yok.. zaten GM bu kesme biçme ve doğrama işlerini çok iyi beceriyor..Aynısını Saab'ada yapmadımı..
Der Spiegel gazetesindede Opel için oylama var şuanda: Bir kısım Devlet alsın opeli ..
Bir kısım Opel kendi imkanlarıyla çözsün..
Çoğunluk ise devletleştirmek en kötü çözüm... Başka bir yol bulmak gerek demekte..
 
Geri
Üst