passat 2.0fsi & passat 1.8T

passat 2.0fsi & passat 1.8T


  • Kullanılan toplam oy
    42
  • Anket kapatılmış .

cagriefe58

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
42
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
siz olsanız hangisini alırdınız ? 2005 model passat 2.0fsi mı yoksa
2001-2004 model arası passat 1.8 turbo mu?
 
1.8T da güzel ve dayanıklı bir motor, VW grubunda bir çok araçta kullanılıyor. Çok rahat 180Hp'ye çıkartılabilir.
 
ya walla 2.0 fsi'ın bu kadar seveni olacağını hiç tahmin etmezdim.aranızda bu aracı kullanan varsa izlenimlerini paylaşırsa sevinirim.
 
performans olarak kıyaslayın denilmediği için daha geniş ve konforlu olan 2005 fsi ı tercih ederdim.

eger donanımı full ise?
 
arkadaşlar siz gerçekten fsi motoru tanıyormusunuz??

vw'nin yüz karasıdır o motor; dünya kadar paranın harcandığı ama vaadettiği hiç bir şeyi vermeyen, vermediği içinde yakında üretimden kaldırılacak olan bir motordur. Direk yanma odasına korkunç bir basınçla yakıt püskürttüğü içinde lpg uyumu son derece zayıftır ve asla normal bir motor kadar verim vermez.. 1,8T ise vwni VW yapan motordur; performansı, tüketimi , sorunsuzluğu ile bilinir. Hatta tüm dünyadan gelen yoğun talep nedeniyle vw bu motoru tsi ile modiye edip yeniden piyasa sürdü, 1,8Tsi 160hpnin üretiminin yegane nedeni 1,8T ye duyulan özlemdir.

2,0fsi her ne kadar 150hp olarak görünsede bu performansı vermiyor, 1,8T den inip 2,0fsi'ye binince, kullanınca hem performans olarak hemde tüketim olarak büyük hayal kırıklığı yaşarsınız. van şehir içinde, km'de 24-25 litreleri tüketti bu motor. Daha ne diyim..

Zaten ikinci elide permeperişan.. 2006-2007 model 2,0fsi dsgleri 34-38 bin arasında rahatlıkla alabilirsiniz; artı benim sahibinden.comdan 7 aydır takip ettiğim ama hala satılamayan araçlar da var.

Siz bilirsiniz elbette ama tekrar düşünün derim; vw forumlarına bir göz atın, piyasaya birde diğer tarafından bakın, biraz daha şüpheci olun.. Vakti zamanında aynı kasanın yani B6 kasanın 1,4tsi versiyonu 2,0fsi dan çok daha ucuza satılırken, bugün gelinen süreçte 1,4tsi değer dahi kaybetmemişken, 2,0FSi yerin dibine geçti.

Fsi teknolojisini bir daha bir daha araştırın. Vwnin neden bu teknolojiden vazgeçtiğini de..
 
arkadaşlar siz gerçekten fsi motoru tanıyormusunuz??

vw'nin yüz karasıdır o motor; dünya kadar paranın harcandığı ama vaadettiği hiç bir şeyi vermeyen, vermediği içinde yakında üretimden kaldırılacak olan bir motordur. Direk yanma odasına korkunç bir basınçla yakıt püskürttüğü içinde lpg uyumu son derece zayıftır ve asla normal bir motor kadar verim vermez.. 1,8T ise vwni VW yapan motordur; performansı, tüketimi , sorunsuzluğu ile bilinir. Hatta tüm dünyadan gelen yoğun talep nedeniyle vw bu motoru tsi ile modiye edip yeniden piyasa sürdü, 1,8Tsi 160hpnin üretiminin yegane nedeni 1,8T ye duyulan özlemdir.

2,0fsi her ne kadar 150hp olarak görünsede bu performansı vermiyor, 1,8T den inip 2,0fsi'ye binince, kullanınca hem performans olarak hemde tüketim olarak büyük hayal kırıklığı yaşarsınız. van şehir içinde, km'de 24-25 litreleri tüketti bu motor. Daha ne diyim..

Zaten ikinci elide permeperişan.. 2006-2007 model 2,0fsi dsgleri 34-38 bin arasında rahatlıkla alabilirsiniz; artı benim sahibinden.comdan 7 aydır takip ettiğim ama hala satılamayan araçlar da var.

Siz bilirsiniz elbette ama tekrar düşünün derim; vw forumlarına bir göz atın, piyasaya birde diğer tarafından bakın, biraz daha şüpheci olun.. Vakti zamanında aynı kasanın yani B6 kasanın 1,4tsi versiyonu 2,0fsi dan çok daha ucuza satılırken, bugün gelinen süreçte 1,4tsi değer dahi kaybetmemişken, 2,0FSi yerin dibine geçti.

Fsi teknolojisini bir daha bir daha araştırın. Vwnin neden bu teknolojiden vazgeçtiğini de..
görüşlerim ciddi anlamda değişti.
mantıklı.
 
arkadaşlar siz gerçekten fsi motoru tanıyormusunuz??

vw'nin yüz karasıdır o motor; dünya kadar paranın harcandığı ama vaadettiği hiç bir şeyi vermeyen, vermediği içinde yakında üretimden kaldırılacak olan bir motordur. Direk yanma odasına korkunç bir basınçla yakıt püskürttüğü içinde lpg uyumu son derece zayıftır ve asla normal bir motor kadar verim vermez.. 1,8T ise vwni VW yapan motordur; performansı, tüketimi , sorunsuzluğu ile bilinir. Hatta tüm dünyadan gelen yoğun talep nedeniyle vw bu motoru tsi ile modiye edip yeniden piyasa sürdü, 1,8Tsi 160hpnin üretiminin yegane nedeni 1,8T ye duyulan özlemdir.

2,0fsi her ne kadar 150hp olarak görünsede bu performansı vermiyor, 1,8T den inip 2,0fsi'ye binince, kullanınca hem performans olarak hemde tüketim olarak büyük hayal kırıklığı yaşarsınız. van şehir içinde, km'de 24-25 litreleri tüketti bu motor. Daha ne diyim..

Zaten ikinci elide permeperişan.. 2006-2007 model 2,0fsi dsgleri 34-38 bin arasında rahatlıkla alabilirsiniz; artı benim sahibinden.comdan 7 aydır takip ettiğim ama hala satılamayan araçlar da var.

Siz bilirsiniz elbette ama tekrar düşünün derim; vw forumlarına bir göz atın, piyasaya birde diğer tarafından bakın, biraz daha şüpheci olun.. Vakti zamanında aynı kasanın yani B6 kasanın 1,4tsi versiyonu 2,0fsi dan çok daha ucuza satılırken, bugün gelinen süreçte 1,4tsi değer dahi kaybetmemişken, 2,0FSi yerin dibine geçti.

Fsi teknolojisini bir daha bir daha araştırın. Vwnin neden bu teknolojiden vazgeçtiğini de..
wallahi benide etkiledi bu yazı.hatta birazda soğudum fsi'dan diyebilirim.
 
Geri
Üst