Cvp: Kafamda deli sorular ve lpg kararsızlığı
Merhaba Hocam, dediklerine aynen katılıyorum, fakat kafama taklıan bir durum var,
aracım 1.4 T Otomatik. şu an 13 binde, 5 binde PRINS VSI-2 kiti taktırdım. Yağlama yok. agesif kullandığım da söylenemez ama, ortama vites geçişlerim 3.000-3.500 devir arası. Bunun dez avantajı olurmu bilemedim. ayrıca en büyük korkum piston erime dedikodusu.
Bonexxx' Alıntı:we[AGRA]' Alıntı:Az önce İzmir'de meşhur Yusuf Koparan ustayı aradım Atiker Gold'a 1600-1700 TL fiyat verdi. 100-200 TL kapora alıp kalanını 9'a böleriz dedi.
İstanbul'da sizin aldığınız fiyatı söyledim isim vermeden 1400 TL'ye mümkün olmayacağını varsa da yağlama kitinin dahil olmadığını söyledi.
Diğer yandan 1.4 T Astra J'ye daha önce Atiker Gold uygulaması yapmamışlar. 1.6 Atmosferiklere ve bir tane de Insignia 1.6 T 180 HP'ye uygulama yaptıklarını söyledi. Takılır sorun olmaz dedi ama hala emin olamıyorum.
Hem fiyat beklediğimden yüksek çıktı hem de etrafımda ilk Atiker Gold kullanan ben olacağım sanırım 1.4 T motorla.
Eğer sakin kullanacaksanız yağlama kiti taktırmayın. Kendim Landirenzo yağlamalı sistemin yağlama kitini söktürdüm. Opelin fabrika çıkışlı LPGli araçlarında da yağlamalı sistem yok. Bu takılan kitte verimli bir sistem değil. Sakin kulllanın aracı agresif kullanacağınız zaman benzine alın, LPG aracın EKO modudur. Bu birinci tavsiyem.
2. tavsiyem Bu LPG markalarına göre oluşan fiyat farkı genelde parçalardan kaynaklanıyor. Mesela Landirenzonun TURBOLu motorları ve 140 Beygir gücü destekleyen kitin regülatörü Landirenzo IG1 Regültör sadece regülatörü alacak olsan fiyatı 1000-1200TL civarı.
[img=458x514]http://www.ototasarruf.com/uploads/photos/haberler/landirenzo-ig1.jpg[/img]
Aracımın gaz ayarını kendim yapıyorum normal kullanımda çekiş farkı yok neredeyse. Gaz ayarının düzgün olması çok önemli bu konuda. Landirenzonun yan markası Landi var veya Lovatoda bildiğim kadarı ile iyi onu araştırın. Atiker alırsanızda, diğer markalar içinde geçerli turbo motor ve 140 beygir gücü desteklemesi lazım yoksa problem yaşarsınız.
3. tavsiyem ise eğer uzun süre aracınızı kullanacaksanız. Landirenzo. BRC veya Prince taktırın satarkende ona göre satarsınız.
Merhaba Hocam, dediklerine aynen katılıyorum, fakat kafama taklıan bir durum var,
aracım 1.4 T Otomatik. şu an 13 binde, 5 binde PRINS VSI-2 kiti taktırdım. Yağlama yok. agesif kullandığım da söylenemez ama, ortama vites geçişlerim 3.000-3.500 devir arası. Bunun dez avantajı olurmu bilemedim. ayrıca en büyük korkum piston erime dedikodusu.