Pazartesi günü Akşamı İTatsız Bir Olay Yaşadım, Sizlerle Paylaşmak İstedim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kurtbeyi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
geçmiş olsun, ben bişey merak ettim debriyaja bassan kızaklamadan kurtulamazmıydın acaba ?

teşekkür ederim, ancak yolda kar vardı ve araç o anda direksiyon hakimiyeti hariç benim kontrolümden çıktı.
 
abi çok geçmiş olsun büyük kaza atlatmışsın bende kartallan giderken vardı biizm o zmaan fren balataları düştü yere ayağımı frene attım karşıya dayandı pedal el frenide çekmek gelmedi aklımaa şükrediyomki hzıım yavaşdı diyeee zorlan durdum
neyse allah korumuş sizi...
 
çok geçmiş olsun. o herifler sana kızıncaya kadar takip mesafesine baskınlar. ne olursa olsun, senin önün boş bile olsa aniden bişeyden dolayı araç durmak zorunda kalsa arkandaki adamın kızmaya hakkı yok. böyle durumlara karşı mesafesini korumak zorunda. terbiyesiz herifler hepsi işte.

kaskoya gelince kaza durumu olmadıkça kasko karşılamaz. gerçi aracın mekanik aksamındaki arızayı karşılamasa bile arkadan çarpma nedeni ile meydana gelen hasar maliyeti trafik sigortası tarafından karşılanıyordur zaten.

tekrar geçmiş olsun. bir de insan ailesiyle olunca, onlar da o olayların içinde olunca sorumluluk artıyor ve daha çok korkuluyor onlara da birşey olmasın diye.
 
Geçmiş olsun.:(
İlk kilitlenmede hareket etmeyip kalasydın şanzıman dağılırdı ama patlamazdı diye tahmin ediyorum doğrumu acaba:confused:
 
geçmiş olsun, ben bişey merak ettim debriyaja bassan kızaklamadan kurtulamazmıydın acaba ?
şanzıman o an kitlendiğinden debriyajda kar etmeyebilir... tek yapacağın direksiyonu kontrol edip bi an önce emniyetlice durabilmek... Büyük geçmiş olsun. benzer bi durumda benim başıma gelmişti. 60 küsür model otomatik bi chevrolette ile yağmurlu bir günde topkapıdan haliçe iniyorum sağ köprüde su yastığı oluşmuş son anda gördüm Allahtan lastikler sıfır. yastığa daldım bir su fışkırıyor anlatılmaz gece olduğundan yolda boş yoksa öndeki araçların daldığını görür insan daha dikkat eder. hızım 70 80 civarı idi sadece gazı kesebildim araç hafif kaydı direksiyonu toparlayarak yastıktan çıktım ama yaşayan bilir o duyguyu.
yani eğimli yerlerde su birikebilecek geometriye sahip yollarda özellikle yağışta su yastığı oabileceği ihtimalini aklınızdan çıkarmayın ve yastığın içinde asla fren yapmayın sadece gazı bırakıp kompresyonla direksiyonu sabitleyip aracın yavaşlamasını sağlayın. daha bitmedi haliçten geçtim rampayı tırmandım çağlayana girecem aracı "n" ye attım. motor stop ettimi. stop etse iyi sanki kontak cıkarmısım gibi sağa cekeyım derken dıreksıyonda kıtlendı:=) aracın yabancısıyım dortlulerı bulamadım:=) allahtan gece yol bos ve dıreksıyon saga kırılmıs durumda. araba kaya kaya emnıyet serıdıne attım. bu arada tabı saga cekerken kontak donmedı kontakta garıp anahtarı sokuyosun ve anahtar dıbınde govdeden cevırıyosun. ben kendımı o gece ıkı kez kurtardım allahtan baskasının canınada zarar vermedım... kenara cekıp allaha şükrettim. yanı bu 2. oolayda alınacak derste otomatık arabada manuelde de bosa atarken 2 kere dusunun. tanımadıgıınız aracın herbı seyını kontrol edıp aracı kullanın. aracı tanıyın farlar nerde flaşörler nerede vs.
bu konuyu bende yenı konu olarak acayımda mıllete tecrube olsun...
son olarak emnıyet şeridini ondekını gecmek için kullanmayın (yakında sapak varsa ve cıkacaksanız olurda sapaga gelınce bana dogru kırıp onume gırmeye calısmayın ) kullananları allaha havale edın tartısmayın kımde ne cıkacagı bellı olmuyo pısı pısıne canından olmakta var ucunda. dayagı saymıyom bılek bılekten ustundur yersınızde atarsınızda.yol verın verırken gulumseyın verene selam verın tebessum edın. inanın moral oluyo insana... 34 yasındayım yıllarca araba kullanmak istiyorum... sizde isteyin sağ salim kullanın...
 
çok geçmiş olsun. o herifler sana kızıncaya kadar takip mesafesine baskınlar. ne olursa olsun, senin önün boş bile olsa aniden bişeyden dolayı araç durmak zorunda kalsa arkandaki adamın kızmaya hakkı yok. böyle durumlara karşı mesafesini korumak zorunda. terbiyesiz herifler hepsi işte.

kaskoya gelince kaza durumu olmadıkça kasko karşılamaz. gerçi aracın mekanik aksamındaki arızayı karşılamasa bile arkadan çarpma nedeni ile meydana gelen hasar maliyeti trafik sigortası tarafından karşılanıyordur zaten.

tekrar geçmiş olsun. bir de insan ailesiyle olunca, onlar da o olayların içinde olunca sorumluluk artıyor ve daha çok korkuluyor onlara da birşey olmasın diye.

teşekkür ederim burak allah kimseye göstermesin.

Geçmiş olsun.:(
İlk kilitlenmede hareket etmeyip kalasydın şanzıman dağılırdı ama patlamazdı diye tahmin ediyorum doğrumu acaba:confused:

teşekkür ederim, ancak biliyormusunuz bilmiyorum ancak, Ank-İst. yolu müthiş yoğun ve kalabalık yol ilk kaldığımda durup kalsaydım, allah korusun daha vahim olaylar meydana gelebilirdi.(hem araç kazası ile hemda insan kazası) İnsanların ne sabrı var ne de hoşgörüsü...

çok büyük geçmiş olsun

çok teşekkür ederim, Allah kimseye göstermesin...

şanzıman o an kitlendiğinden debriyajda kar etmeyebilir... tek yapacağın direksiyonu kontrol edip bi an önce emniyetlice durabilmek... Büyük geçmiş olsun. benzer bi durumda benim başıma gelmişti. 60 küsür model otomatik bi chevrolette ile yağmurlu bir günde topkapıdan haliçe iniyorum sağ köprüde su yastığı oluşmuş son anda gördüm Allahtan lastikler sıfır. yastığa daldım bir su fışkırıyor anlatılmaz gece olduğundan yolda boş yoksa öndeki araçların daldığını görür insan daha dikkat eder. hızım 70 80 civarı idi sadece gazı kesebildim araç hafif kaydı direksiyonu toparlayarak yastıktan çıktım ama yaşayan bilir o duyguyu.
yani eğimli yerlerde su birikebilecek geometriye sahip yollarda özellikle yağışta su yastığı oabileceği ihtimalini aklınızdan çıkarmayın ve yastığın içinde asla fren yapmayın sadece gazı bırakıp kompresyonla direksiyonu sabitleyip aracın yavaşlamasını sağlayın. daha bitmedi haliçten geçtim rampayı tırmandım çağlayana girecem aracı "n" ye attım. motor stop ettimi. stop etse iyi sanki kontak cıkarmısım gibi sağa cekeyım derken dıreksıyonda kıtlendı:=) aracın yabancısıyım dortlulerı bulamadım:=) allahtan gece yol bos ve dıreksıyon saga kırılmıs durumda. araba kaya kaya emnıyet serıdıne attım. bu arada tabı saga cekerken kontak donmedı kontakta garıp anahtarı sokuyosun ve anahtar dıbınde govdeden cevırıyosun. ben kendımı o gece ıkı kez kurtardım allahtan baskasının canınada zarar vermedım... kenara cekıp allaha şükrettim. yanı bu 2. oolayda alınacak derste otomatık arabada manuelde de bosa atarken 2 kere dusunun. tanımadıgıınız aracın herbı seyını kontrol edıp aracı kullanın. aracı tanıyın farlar nerde flaşörler nerede vs.
bu konuyu bende yenı konu olarak acayımda mıllete tecrube olsun...
son olarak emnıyet şeridini ondekını gecmek için kullanmayın (yakında sapak varsa ve cıkacaksanız olurda sapaga gelınce bana dogru kırıp onume gırmeye calısmayın ) kullananları allaha havale edın tartısmayın kımde ne cıkacagı bellı olmuyo pısı pısıne canından olmakta var ucunda. dayagı saymıyom bılek bılekten ustundur yersınızde atarsınızda.yol verın verırken gulumseyın verene selam verın tebessum edın. inanın moral oluyo insana... 34 yasındayım yıllarca araba kullanmak istiyorum... sizde isteyin sağ salim kullanın...


Çok teşekkür ederim, sizi de allah korumuş, gerçekten de o anda sadece direksiyonu kontrol edebiliyorsun, debriyaj kar etmedi. allah kimseye göstermesin.
 
Hoş görüsüzlükten dolayı haklısınız. Malesef direksiyon başına geçen çok kişi kendini kaybediyor;kırmızı ışıkta beklerken bile dört beş araç geriden kornalara basan hoş görüden nasibini almamış insanlar çoğunlukta.Kurallara uyan aldırış eden yok .Takip mesafesini koruma sonrada suçu karşısınmdakinden ara.
:(
 
ne yazıkki aynen öyle ibrahim
 
Geri
Üst