tamam sıkıntı yok,tüketici hakem heyetine verdim zaten.arıza giderildikten sonra 300 mtr ilerideydi pendik yetkili servis onlara 2. ve 3. işlemleri neden sisteme girmediniz diye sormaya gittim. opel sisteminde de yapılan bu işlemlerin kaydı yok çünkü , birde arıza bak selenoid valf , aracı benden 7 gun aldınız 1 aydır boşuna uğrastırdınız beni diye. (ilk turbo revizyon 2. gene turbo revizyon, 3. waste gate valf degişimi)Cevapları ,eğer sisteme 2.ve 3.yü girseydim senden para alırdım gene bu işlemler için dedi.sadece ilkinden para aldık,diğerleri bizdendi dedi.Yapılan işlem "garanti kapsamında değilmi" aynen soyledim eger turbo revizyon yapıyorsak garantide olmaz dedi.ilk girişimde aracı teslim aldıgımda bana yaptıgımız işlem 1 yıl garanti altında diyen adam bunu soyledi . 180 derece donduler..Aslında amac para değil,2bin tl gitmiş gitmemiş çok umurumda değil,insanların yaklaşım tarzı,istediğin yere şikayet et ne yaparsan yap tarzı konuşmalar tavırlar,biraz silkelensinler istedim.Arkadaşlar bilgilensinler istedim...Kartal bostancıoglu servisi kendilerinden çok memnunum beni aracıma kadar ugurladılar kendilerine teşekkur ettim ilgi alakalalarından dolayı .