Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Peki arıza cihazinda ne verdi arıza yani bozuk olan nedir ? Ve unutmayın ki servis dışında kullanılan cihazlar yanlış gösterebiliyor atıyorum usta her yıl güncelleme alması gerek cihaza lakin güncelleme de ücretli o parayı vermemek için güncelleme almıyor lar ve arıza sadece kod olarak görmekte arıza kodu nu atarsanız daha çok yardımcı olabiliriz@Joseques , Normal bir esnafa gittim Kartal sanayi sitesinde başaran Opel servisine gittim. Ustaya Zafer abinin yazısını tek , tek okudum fakat direk bana söylediği katalizörün içinde ki seramiğin değişmesi gerektiği oldu. Map , maf , oksijen sensörlerinin temizlenmesi gerektiğini sonrasın da katalizör üzerinde çalışılmasını gerektiğini söyledim fakat kabul etmedi direkt olarak katalizörde ki seramiğin değişmesi gerektiği konusunda ısrarcı davrandı. Bende oradan çıktım yine Kartal oto sanayisinde Koç egzoz firmasına gittim durumu izah ettim ilk önce oksijen sensörünü temizlemem gerektiğini söyledi Zafer abi gibi , eğer bundan sonuş alamazsak katalizör seramiği değişecek dedi Euro4 olarak.
Opel başaran : 1.250₺ fiyat verdi
Koç egzoz : 800₺ fiyat verdi
Koç egzozla sağlam bir pazarlığa oturur 700₺’ye yaptıracağımı düşünüyorum. Pazartesi günü aracı tekrar oraya götüreceğim.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
P0420 demis huseyin ustaPeki arıza cihazinda ne verdi arıza yani bozuk olan nedir ? Ve unutmayın ki servis dışında kullanılan cihazlar yanlış gösterebiliyor atıyorum usta her yıl güncelleme alması gerek cihaza lakin güncelleme de ücretli o parayı vermemek için güncelleme almıyor lar ve arıza sadece kod olarak görmekte arıza kodu nu atarsanız daha çok yardımcı olabiliriz
şimdi bu konvertçrler de iki tane okuma müşürü vardır ucları takındıgında havayı okuyamazlar ilk önce bu müşürler sökülüp por cözle temizlenip takılcak denenecek bakalım ne arıza verecek bu bir arıza cihazına baglandıgında hangi parcayı veriyorsa ikisin de şiflerini cıkartıp calıştırıp denemek gerekmete bakalım cihaz dogru gösteriyormu ki servis dışı kullanılan cihazlar orjinal olmadıgı icin atıyorum 5 türlü arıza vardır lakin tek bir parca üzerinden gösterir o yüzden kablolarını cıkartıp müşürlerin calıştırılcak arac ve bakılcak ne arızası vermektedişr diyeP0420 demis huseyin usta
sonrasında konvektör sökülüp icine baklılması veya temizlenmesi gerekebilir ki ucuz bir parca degil o yüzden ilk önce bu dediklerimi yapmaları gerekmeteP0420 demis huseyin usta
O sistemin üzerinde abim biri katalizoturun üstünde diğeri altında olur@Joseques peki bu bahsettiğiniz müşürler nerede ?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
burda bahsettimKatalizor saglam ise 2. numarali oksijen sensorunuz arizali yada kurum yapmistir duzgun okumuyordur. Katalizor denilen sistem herhangi bir elektronik yapiya sahip degildir. Katalizorun arizali oldugu tespitini 2. numarali oksijen sensoru yapar. 1. numarali oksijen sensorunden gecen gaz katalizorden gecer ve 2. numarali oksijen sensoruyle tekrar olculur. olcum hatali yapiliyorsa katalizor hatasi gozlemlenebilir. Katalizor arizali degilse tabi bu. katalizorun ici bos veya icinde bulunan tas katalizor erimis, yada tikanmis ise motorunuz sagliksiz calisiyor demektir yani hava yakit karisimizda problem var demektir. yeni bir katalizor taktirsaniz bile ayni sorunu tekrar yasarsiniz. Saglikli bir motorda katalizor hatasi yasamazsiniz. Katalizorun icini 700 tlye euro 4 tas katalizor ile doldurtabilirsini sifiri pahalidir. Sorununuzu cozer. Yine yukarida bahsettigim gibi eridiyse motorunuzu kontrol ettirin ltft stft degerleri +5 -5 araliginda olacak yoksa yine erir. araciniz bu deger araliklari disina cikiyorsa zengilesme veya fakirlesme yasiyordur. Zenginlesme katalizore zarar vermez ama fskirlesme eritir. yani +20 +30 lari goruyorsa ltft stft fakirdir araciniz. Fakirden kastim arac normalde 1 yakita 15 hava aliyorsa 1 yakita 30 hava aliyordur. Hava miktari fazla yakit miktari dusuktur.