Peugeot 206 Van Hakkında

Sıkıntı yok. :) Söylediğim araba kendi kullandığım bildiğim araba yanlış anlama sırf arkadaşıma kıyak olsun diye haşat araba önermedim. Kia Rio konusuna gelirsek güzel çok aşina olduğum bir arabadır. Accent Era'da olan amortisör muhabbeti yoktur. İkinci el konusunda Ford Fiesta'ları sollamış durumda zaten kolay satarsınız. İnceleme yazımda da söylediim gibi Kia Rio , 110'luk Getz , Accent Era aynı motoru kullanıyor alırken turboya dikkat et , özellikle kilometresine bak. Çünkü genelde şirket arabası olarak kullanılıyorlar. Ayrıca güzel tercih yapmışsın pişman etmez. Bu arada benim bir tanıdıkta makyajlı kasa 88 beygir olan 1.5 CRDi Getz var. Ekstra olarak çelik jant , chip tuning , spor yay falan var. Hasar kaydı yok , Sağ ön çamurluk ve ön farlar değişmiş. Kilometrede 170.000 civarındaydı düşünürsen.
Not ; Bu arada her Kia Rio 110 beygir değil. Getz gibi 88 ve 110 olarak ikiye ayrılıyor.
 
Son düzenleme:
rio yerine 4 kapı 1.4 hdi 206 tavsiye olunur ;) sağlam basar en azından...
 
Arkadaş öyle sağlam basma durumu yok. Şu psikolojiden kurtulun artık. Peugeot 206 Kia Rio'ya kıyasla çok daha dar bir iç hacme sahiptir. Bunun yanında süspansiyonlar kalas kıvamındadır. Bu sebeple yol tutuşu başarılı olsa da konfor bakımından vasat seviyededir. Ayrıca direksiyonu gülle gibi ağırdır , yüksek hızlarda güven verse de şehir içinde bayan bir sürücüyü epey yorar cinsten. Motorun durumu zaten ortada olsada 150 Nm tork'u alt devirlere yetmiyor 2.500 devir altı çok ölüdür. Kia Rio'ya gelirsek genel anlamda özellikle rüzgarlı havalarda yolda gezinmeler yaşatsa da kaliteli bir lastik değişimi ve 3 cm Eibach yay takımı değişimi ile canavar olur. Haricin de iç mekan hacmi , donanım , konfor vs vs. gibi yönlerden de üzmez. Performans olarak 110 beygir model tercih edip üzerine birde yazılım atarak 2.0 cc hacmindeki benzinli arabaları tokatlamak ayrı bir keyif vericektir.
 
Geri
Üst