Herkese merhaba. Yeni 208'i 30km kadar test etme fırsatı buldum beğendiğim ve beğenmediğim yönlerini paylaşıcam Active donanım araç
Beğendikleri;
-Ön diz mesafesi ve torpido konumlandırması mükemmel. B sınıfı araçta göremiceğimiz kadar iyi. Aynı şekilde arka diz mesafeside oldukça rahat. Ön taraf astra ile aynı bile diye bilirim. Nedeni ise torpidoların bizim öne doğru kalın bir şekilde gelmesi.208 de ise daha geride konumlandırılmış olması.
http://www.automotorblog.com/wp-content/uploads/2012/09/Peugeot-208-XY-3.jpg
- Araçta bulunan ekranın iç uyumu çok güzel. En üstün bir altı donanımda navi yok içinde sadece araç bilgilerini gösteriyor ve bluetooth bağlantısı filan. Ama yinede gerçekten iyi düşünülmüş b sınıfı bir araçta.
- Led arka stoplar ve gündüz farları. Gerçekten görsellik olarak b sınıfı araçta beklemediğimiz özellikler bunlar. Daha düşük özellik bekliyorsunuz ancak 208 bunu değiştirmiş.
- Motor ve yakıt konusunda çok başarılı diyebilirim araca. Astramla aynı yakıyor daha 2500km de araç biraz daha düşücektir. Motoru 68bg ancak kasa hafifliğinden ötürü gayet yeterli geliyor.
Beğenmediklerim.
- Ufacık direksiyon ve aşırı sertleşmesi. Direksiyon oyuncak araba direksiyonu gibi. Alışmak için zaman gerekiyor. Ayrıca 70km gibi hızdan sonra aşırı ağırlaşıyor direksiyon. Ya astradan sonra öyle geldi yada gerçekten çok ağır.
- Vites topuzu. Dikdörtgen tasarımlı topuz iğrenç birşey. İstediğiniz gibi attırmanız zorlaşıyor vitesi.
- Ön kol dayamanın hareketsiz oluşu ve yine uzak kalması.
- Güvenlik hissinin yetersizliği. Kapıları kaparken astrda ki o tok ses kabin havasının alakası yok. Malum fransız aracı.
-Hız sabitleyici çok saçma bir yerde. Sinyal kolununda altında çok kötü ve hiç kullanışlı değil.
Bu bilgiler ışığında bu aracın 0'nı 48bin liraya aldılar. B sınıfı alıcak olsam aynı donanımda geneli aynı fiyat. Tercih edilebilir bir araç. Çoğu b sınıfında atlanan özellikler mevcut. Fransızlar özellikle aracın içinin genişliğine çok önem vermişler. Dış tasarımıda farklı. Bu sefer tam yapıyormuş aracı ancak yine eksikleri çok aracın.
Beğendikleri;
-Ön diz mesafesi ve torpido konumlandırması mükemmel. B sınıfı araçta göremiceğimiz kadar iyi. Aynı şekilde arka diz mesafeside oldukça rahat. Ön taraf astra ile aynı bile diye bilirim. Nedeni ise torpidoların bizim öne doğru kalın bir şekilde gelmesi.208 de ise daha geride konumlandırılmış olması.
http://www.automotorblog.com/wp-content/uploads/2012/09/Peugeot-208-XY-3.jpg
- Araçta bulunan ekranın iç uyumu çok güzel. En üstün bir altı donanımda navi yok içinde sadece araç bilgilerini gösteriyor ve bluetooth bağlantısı filan. Ama yinede gerçekten iyi düşünülmüş b sınıfı bir araçta.
- Led arka stoplar ve gündüz farları. Gerçekten görsellik olarak b sınıfı araçta beklemediğimiz özellikler bunlar. Daha düşük özellik bekliyorsunuz ancak 208 bunu değiştirmiş.
- Motor ve yakıt konusunda çok başarılı diyebilirim araca. Astramla aynı yakıyor daha 2500km de araç biraz daha düşücektir. Motoru 68bg ancak kasa hafifliğinden ötürü gayet yeterli geliyor.
Beğenmediklerim.
- Ufacık direksiyon ve aşırı sertleşmesi. Direksiyon oyuncak araba direksiyonu gibi. Alışmak için zaman gerekiyor. Ayrıca 70km gibi hızdan sonra aşırı ağırlaşıyor direksiyon. Ya astradan sonra öyle geldi yada gerçekten çok ağır.
- Vites topuzu. Dikdörtgen tasarımlı topuz iğrenç birşey. İstediğiniz gibi attırmanız zorlaşıyor vitesi.
- Ön kol dayamanın hareketsiz oluşu ve yine uzak kalması.
- Güvenlik hissinin yetersizliği. Kapıları kaparken astrda ki o tok ses kabin havasının alakası yok. Malum fransız aracı.
-Hız sabitleyici çok saçma bir yerde. Sinyal kolununda altında çok kötü ve hiç kullanışlı değil.
Bu bilgiler ışığında bu aracın 0'nı 48bin liraya aldılar. B sınıfı alıcak olsam aynı donanımda geneli aynı fiyat. Tercih edilebilir bir araç. Çoğu b sınıfında atlanan özellikler mevcut. Fransızlar özellikle aracın içinin genişliğine çok önem vermişler. Dış tasarımıda farklı. Bu sefer tam yapıyormuş aracı ancak yine eksikleri çok aracın.