Ynt: Peugeot 301 Actıve
OGOKTAS link' Alıntı:
thnxx Nihat abi guzel bir degerlendirme olmus. Cam acma dugmeleri ve teyp tam facia bence linea cok daha basarili
Evet cam açmak ve kapamak için düğmeleri aramak zorunda kalıyon ve teyip çok kalitesis
Tolga KARACA link' Alıntı:
Nihat abi Peugeot bu aracı tıpkı Symbol ve Albea daki gibi bir mantıkla ucuz, bakım ve tüketim değerleri ekonomik - içi geniş bir halk otomobili olsun diye üretti, üretiminde üzerinde en sık durulan konu yürüyen aksamın zor koşullara dayanıklılığıydı, bu aracı Symbol - Albea - Accent rakibi olarak düşün.
Evet kesinlikle haklısınız ama fiyat olarak çok pahalı 48 50 civarı para vermem bu araca birde şöle bir durum var ikinci el uygun fiyata bulunursa bininmeyecek araç değil
CALİBRA BG link' Alıntı:
nıhat abı o pejo 301 gozunu seveyım benden uzak tut benım arabanın bbunlara karşı alerjısı var
Kesinlikle Sinanın greatt
Odak Öağrı link' Alıntı:
301 kullandım, böyle bir arabanın satışına izin verilmesi büyük bir hata
Sen diyorsan vardır bir bildiğin Öağrı
mucahitduran link' Alıntı:
Bizim Astra J araçlarla 160 ile girdiğimiz virajlara o araçlar 120 ile falan girebilir mi, emin değilim
Girebilirsiniz ama cıkabilirmisiniz o konuda kesinlikle hayır virajlarda hiç güven vermiyor
adRe J link' Alıntı:
Ticari taksisine binmiştim taksici bedavaya geliyor araba diyodu yakıtından dolayı
Evet yakıt tüketimi hiç fena değil
Öarşamba sabah 05:00 gibi şişliden çıkış yaptım 08:50 de Ankara gişelerden çıktım.
Giçelerden cıktıktan sonra Övençlere gitmem 1 saatten fazla sürdü
Daha önce ivediğe kızılaya gidip gelmişliğim
vardı ama bu sefer Ankara içinde çok zorlandım Östelik naviyle gitmeme rağmen bir ara or an gitmek içn çıktım
navieki abla sola dönüceksiniz dedi sola bir baktım altından geçtiğim köprü bacağı var .Bursadaki gibi yollardaki alt geçitler
çok zorladı
Araç yeni olduğundan fazla sıkıştırmak istemedim o yüzden 140 -150 km arası gittim .
Araç 100 -110 kadar ses yalıtımı başarılı
120 150 arası rüzgar sesi , motor sesi . lastik sesi birbirine karışıyor sanki içerde düğün var .
1 . 2 viteslerde devirlenmesi 1.3 göre daha iyi , rampalarda yokuşlarda kalkarken zorlanmıyor .
Ful depoyla cıktığım yolculuğu 4/1 depoyla bitirdim 550 km yol yaptım
Yolda aracın beni en çok zorladığı direksiyonu oldu araç 30-40 km hızla direksiyon gayet yumuşak ama hız artıkça direksiyon okadar sertleşiyorki
inanın şerit değiştirmek istemiyorsunuz
Sonuç olarak 10 sene boyunca Opel ve Astraya binmekle ne kadar doğru bir karar vermişim demek oldu .
Yorumlar içinde teşekkür ederim .