Piston Genisletme ve NOS icin gerekenler

NOS...
Nitrooksit oksijen karışımıdır..

nitrojen gazıyla oksijen gazını yarı yarıya içeren yani o2 yüzde 50 Nito yüzde 50 dir... yanmayı hızlandırıp sıkıştırma sonu basıncı ve sıcaklığı arttırmaktır... yani yüksek ısı dan parçalar eriyebilir pistonun kafası kaybolabilir.. vs.. parçaları değişmekte fayda var bence araç ne olursa olsun...saygılar...

pistonlar degisecek, ana yatak , kol yatak degisecek...

pistonlarim 79 dan 80 mm olacak bunun icin rektifiyecide performans alabilmem icin neleri yaptirmam gerekiyo...ayrica sikistirma 11.5 cikicak sorun cikartmamasi icin neler yapmam gerekli...bunlari yaptirdiktan sona 50 lik nos u 3 - 5 saniye arasi bastigimda saglikli calismasi ve sonradan sorun cikarmamasi icin neleri degistirmem gerekli...
 
ustalarim yardim...
 
kol dayanmaz değiştirmen lazım
5 saniyelik bassan 4-5. bastıgın kol cıkartırsın!
 
kol dayanmaz değiştirmen lazım
5 saniyelik bassan 4-5. bastıgın kol cıkartırsın!

saolasin ii napak degistiricez o zaman..peki illa forged mi olmasi lazim ya da orjinalleri olur mu..
 
turbo yaparım ben olsam :)
 
forged yap kafan rahat olsun. yani bu kadar masrafa girdikten sonra kafanda düşünce kalmasın. çevirdikten sonra rahatlıkla basarsın bence. bu arada fren sistemi akisler gibi ayrıntılarıda unutma :)
 
turbo yaparım ben olsam :)
NOSda bi yere kadar dimi gökalp:) walla abi madem o genişletme işlemi yapacaksın madem turbo içinde ben olsam yer ayırırdım:o çünkü NOSda bi yere kadar ama turbo hep ayağının altında olacak :o ama tabi işlemleri tam net bilemediğim için fazlada bişey diyemiyorum:) hayrılsı olsun:)
 
forged her zaman daha mantıklıdır
yaniii o kadar masraf yaptıktan sonra forged kol takılmalı bence


ama şunu unutmakii az parayla cıkamazsın bu işin içinden


bence madem böyle bi tutkun var sat arabanın ugrasma kolla filan
 
Geri
Üst