- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 14 Ocak 2008
- Mesajlar
- 2,661
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
NOS...
Nitrooksit oksijen karışımıdır..
nitrojen gazıyla oksijen gazını yarı yarıya içeren yani o2 yüzde 50 Nito yüzde 50 dir... yanmayı hızlandırıp sıkıştırma sonu basıncı ve sıcaklığı arttırmaktır... yani yüksek ısı dan parçalar eriyebilir pistonun kafası kaybolabilir.. vs.. parçaları değişmekte fayda var bence araç ne olursa olsun...saygılar...
pistonlar degisecek, ana yatak , kol yatak degisecek...
pistonlarim 79 dan 80 mm olacak bunun icin rektifiyecide performans alabilmem icin neleri yaptirmam gerekiyo...ayrica sikistirma 11.5 cikicak sorun cikartmamasi icin neler yapmam gerekli...bunlari yaptirdiktan sona 50 lik nos u 3 - 5 saniye arasi bastigimda saglikli calismasi ve sonradan sorun cikarmamasi icin neleri degistirmem gerekli...