- Katılım
- 20 Kas 2014
- Mesajlar
- 825
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Devirdaim değişince sorun ortadan kalktı. 3 kontrol ediyorum gündür su seviyesinde değişme olmadı. Aracım zincirli motor olduğu için bugüne kadar triger degismediginden ne devirdaim değişti nede alternator kayışı. Devirdaim 150 bin km dayandı. Alternator kayışı da enteresan şekilde orjinal çıktı. Büyük ihtimalle oda hiç değişmedi. Ben aldığımdan beri 50 bin km dir degistirmemistim. Çıkan kayışın hali içler acısı. Okadar fazla çatlamış ki koptu kopacak haldeydi. Su kaçağı ilk başta lpg kaynaklı olarak ortaya çıkmıştı ama o kaçağı kesince devirdaim in kömürleri bittiğinden su kaçırdığını anladık, devirdaim değişirken tam kopmak üzere olan kayış ta değişmiş oldu. Lpg işini yaptırdığınım zaman ustaya çok sinirlenmiştim ama sanırım lpg kaçağı sayesinde suyu kontrol ederken devirdaimi farkedip masrafı büyümekten kurtardık. İlk başta Lpg ci işini düzgün yapsa eksilmeyi kontrol etmeyecek, devirdaim in bozulduğunu goremeyecektim. Her şerde bir hayır vardır derler ya bu durum buna örnek sanırım
Sen beni güldürdün Allah ta seni güldürsün. Genelde işini düzgün yapanı överler ama senin durumda işini düzgün yapmadığı için övgü alıyor LPG ci..