Ynt: renault captur-astra nın sesini kıstı
Dacia 1080kg ile hafif, motoru da 90Hp - 220Nm torka sahip ve neredeyse hiçbir boşluk olmadan rölantiden üst devirlere kadar güç üretebiliyor misal 4. viteste daha 1500 devirde sürücüyü koltuğa ciddi şekilde bastırabiliyor, bu çalışma karakteri 1.3 75Hp Doblo mun motorundan ve eski 1.6 dizel Focus umun motorundan daha başarılı, ama aerodinami neredeyse rezalet.
REC link' Alıntı:Astra yumulmuyor ama Dacia'da hacim yüksek bence 140'tan sonra stepway asılsa kısmen sonuç alır. Daha üst sınırlarda sürtünme devreye girer ve aerodinamik üstünlüğü ve ağırlığı Astra'ya artı olarak döner.
O da olmadı Stepway, abisini çağırır 005hihih
Dacia 1080kg ile hafif, motoru da 90Hp - 220Nm torka sahip ve neredeyse hiçbir boşluk olmadan rölantiden üst devirlere kadar güç üretebiliyor misal 4. viteste daha 1500 devirde sürücüyü koltuğa ciddi şekilde bastırabiliyor, bu çalışma karakteri 1.3 75Hp Doblo mun motorundan ve eski 1.6 dizel Focus umun motorundan daha başarılı, ama aerodinami neredeyse rezalet.