- Katılım
- 9 Ara 2012
- Mesajlar
- 12
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
İyi günler,
Araç pederdeyken motoru ambaleye kaldırmış, sonra dumanlardan korkup kontağı kapatıp kaçmış. Tabiki motor iflas edene kadar çalışmaya devam etmiş. En son arabanın ve 2 apt'nın dumanlardan kaybolduğunu sonra motorun durduğunu söyledi. İntenetde nedenlerini araştırdım ama hepisi ingilizce. Benim anladığım silindirlere yağ veya yağ buharı alması bunu ekstra yakıt olarak görüp motoru mekanik bir sorun veya iflas edene kadar son hızda çalıştırması. Durdurmanın 2 yolundan birisi yüksek vitese takıp debriyajı ani bırakmak yada motora hava girişini kapatmakmış. Başkalarının da başına gelirse aklında bulunsun. Benim motorun krank mili ve pistonları değişti,rektefiye oldu. Fiyat şimdiden 3500, turboda değişirse büyük ihtimal bakıldıktan sonra değişecekmiş 1900 de o toplam 5400.
Birincisi bu fiyatlar normal mi? Çıkma vecta b dizel krank 1000 tl. dediler. 1000 tl'de işçilik falan tutuyor dedi usta.
İkincisi internetde ambaleye kalkmaya hava filtresi ve motor yağ değişiminin düzenli olmaması diyor ama daha servisde bunlar değişeli 6000 km. olmamıştı. Önceki sahibi değiştirmiş. Yağın kalitesinden olabilirmi. Yada yağın maksimum seviyeden fazla koyulması neden olabilirmi? Altada örnek bir link bulup koydum. Başına gelen veya tecrübe sahibi olanlar varsa görüş ve yardımlarınızı bekliyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY
Araç pederdeyken motoru ambaleye kaldırmış, sonra dumanlardan korkup kontağı kapatıp kaçmış. Tabiki motor iflas edene kadar çalışmaya devam etmiş. En son arabanın ve 2 apt'nın dumanlardan kaybolduğunu sonra motorun durduğunu söyledi. İntenetde nedenlerini araştırdım ama hepisi ingilizce. Benim anladığım silindirlere yağ veya yağ buharı alması bunu ekstra yakıt olarak görüp motoru mekanik bir sorun veya iflas edene kadar son hızda çalıştırması. Durdurmanın 2 yolundan birisi yüksek vitese takıp debriyajı ani bırakmak yada motora hava girişini kapatmakmış. Başkalarının da başına gelirse aklında bulunsun. Benim motorun krank mili ve pistonları değişti,rektefiye oldu. Fiyat şimdiden 3500, turboda değişirse büyük ihtimal bakıldıktan sonra değişecekmiş 1900 de o toplam 5400.
Birincisi bu fiyatlar normal mi? Çıkma vecta b dizel krank 1000 tl. dediler. 1000 tl'de işçilik falan tutuyor dedi usta.
İkincisi internetde ambaleye kalkmaya hava filtresi ve motor yağ değişiminin düzenli olmaması diyor ama daha servisde bunlar değişeli 6000 km. olmamıştı. Önceki sahibi değiştirmiş. Yağın kalitesinden olabilirmi. Yada yağın maksimum seviyeden fazla koyulması neden olabilirmi? Altada örnek bir link bulup koydum. Başına gelen veya tecrübe sahibi olanlar varsa görüş ve yardımlarınızı bekliyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY