Arkadaşlar araba bu ara sabahları arıza lambasını(ingiliz anahtarı olmayan) yakmaya başladı.motor çalıştıkdan sonra rölantide 5 dk çalıştık dan sonra yakıyor ve sadece sabahları yani soğuk hava tetikliyor.
opcomla baktığımda silindir 1,2,3,4 tekleme hatası ve rastgele tekleme hatası şeklinde alıyorum hatayı.
öncelikle lpg den şüphelendim geçiş anında olabiliyor diye düşündüm ama değilmiş.dün benzinde bıraktım arabayı ve sabah sadece benzinde 5 dk çalışarak bekledim yine yaktı lambayı.
Bobin bujiler(tek tırnak gm) 7000 km önce orjinal takıldı.Akü yeni vs. araba 90.000 km de.
Sadece kafama takılan Sabahları 2-3 dk süren küçük küçük sarsıntılı çalışıyordu rölantide ama devir saatinde oynama olmadan olan bir sarsıntı(eski vectramda yoktu bu durum aynı motor ve km değerindeydi).motor ısınınca tamamen sorunsuz ve oldukça stabil düzgün bir çalışma sesi var.
sormak istediğim bu tekleme hatasını süpaplardan kaynaklı veririmi ve kompresyon testinde belli olurmu hata?
diğer sorum lpg yi tam devre bırakıp mı denemeliyim böyle bir durumda lpg devreye girmediği halde bu lambayı yakabilirmi?
yarın tekrar lpg ecusunu devre dışı bırakıp bezinde deniycem bakalım napacak
not:sabah arıza lambasını söndürdükten sonra gün için de asla bir daha yakmıyor.sadece sabahları soğukta bahsettiğim şekilde yapıyor[/CENTER][/RIGHT]
opcomla baktığımda silindir 1,2,3,4 tekleme hatası ve rastgele tekleme hatası şeklinde alıyorum hatayı.
öncelikle lpg den şüphelendim geçiş anında olabiliyor diye düşündüm ama değilmiş.dün benzinde bıraktım arabayı ve sabah sadece benzinde 5 dk çalışarak bekledim yine yaktı lambayı.
Bobin bujiler(tek tırnak gm) 7000 km önce orjinal takıldı.Akü yeni vs. araba 90.000 km de.
Sadece kafama takılan Sabahları 2-3 dk süren küçük küçük sarsıntılı çalışıyordu rölantide ama devir saatinde oynama olmadan olan bir sarsıntı(eski vectramda yoktu bu durum aynı motor ve km değerindeydi).motor ısınınca tamamen sorunsuz ve oldukça stabil düzgün bir çalışma sesi var.
sormak istediğim bu tekleme hatasını süpaplardan kaynaklı veririmi ve kompresyon testinde belli olurmu hata?
diğer sorum lpg yi tam devre bırakıp mı denemeliyim böyle bir durumda lpg devreye girmediği halde bu lambayı yakabilirmi?
yarın tekrar lpg ecusunu devre dışı bırakıp bezinde deniycem bakalım napacak
not:sabah arıza lambasını söndürdükten sonra gün için de asla bir daha yakmıyor.sadece sabahları soğukta bahsettiğim şekilde yapıyor[/CENTER][/RIGHT]
Son düzenleme: