Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kalorifer peteği delinse ilk önce ön taraf ıslanırdı. Bence su giren iki yer olabilir. Birincisi işlevini yitiren kapı toz lastikleri ikincisi de (resimde yanlış görünmüyorsa deliklerde lastik tapa yok) tabandaki su tahliye delikleri.
Kalorifer peteği delinse ilk önce ön taraf ıslanırdı. Bence su giren iki yer olabilir. Birincisi işlevini yitiren kapı toz lastikleri ikincisi de (resimde yanlış görünmüyorsa deliklerde lastik tapa yok) tabandaki su tahliye delikleri.
Hocam tamirciye gittim de 2 gün sonra müsait olacağını söyledi. Şimdi eve gelince arabayı park ettim. Kontrol edeyim dedim her koltuk altında su varmış, bir tek şöfor arkası hariç. Oraya da bastırdım diğerleri gibi cıvık cıvık ses gelmedi. Bu suları nasıl tahliye ederim arabanın içinden. Var mı bir fikriniz?
Hocam tamirciye gittim de 2 gün sonra müsait olacağını söyledi. Şimdi eve gelince arabayı park ettim. Kontrol edeyim dedim her koltuk altında su varmış, bir tek şöfor arkası hariç. Oraya da bastırdım diğerleri gibi cıvık cıvık ses gelmedi. Bu suları nasıl tahliye ederim arabanın içinden. Var mı bir fikriniz?
İlk önce suyun kaynağını bulun sonrada halıyıkama makinesiyle çekilir ve uzun süre havalandırma en sıcakta ve klima açıkken kullanırsanız bu havalarda daha hızlı kurur. Klima ısıtmaz ama nemi çeker.
Hocam tamirciye gittim de 2 gün sonra müsait olacağını söyledi. Şimdi eve gelince arabayı park ettim. Kontrol edeyim dedim her koltuk altında su varmış, bir tek şöfor arkası hariç. Oraya da bastırdım diğerleri gibi cıvık cıvık ses gelmedi. Bu suları nasıl tahliye ederim arabanın içinden. Var mı bir fikriniz?