samsung ürün arızası

babacan1796

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
39
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
www.dest
arkadaşlar sitenin işlevselliğini arttırmak adına herkes elinden geleni yapıyor.bu bağlamda sadece opel fun clup üyelerine benimde bir faydam dokunsun istedim.amacım herhangi bir şekilde satış yapmak değil tamamen forum üyelerine yardımcı olmaktır. arızalı olan samsung ( cep telefonu,lcd,tv,notebook fotoğraf makinası vs.) garantili ürünlerine servis sorumlusu olduğum şirket hizmet vermekte. sorusu olan yada sorunu olan arkadaşlara yardımım dokunabilirse ne mutlu.cengiz arkadaşımın nasıl faydası oluyorsa belki bir nebzede benim faydam dokunabilir diye düşündüm.

mail adresim:

huseyin.kav@destekbilisim.com.

http://www.destekbilisim.com

ankara şube servis sorumlusu
hüseyin kav



sorunsuzca ürünlerinizi kullanmanız dileğiyle.:rolleyes:
 
Son düzenleme:
Merhabalar, yetkili servis mi? Garanti dahilindeki ürünlere bakıyor musunuz
 
yetkili servis. sorun varsa paylaşabilirsiniz.
 
herhangi bir şekilde ücretli onarım yada satış amacı gütmüyor sadece yetkili servis hizmeti veriyoruz.
 
tabi telefonun camı kırık değilse yada notebook ekranı çatlamamışsa yada sıvı teması olmamışsa vs vs vs ücret alınmaz;)
 
sagolasın sevgili kardesim.bi sorunum var. samsung i 8510 innov8 cep tel aldım.ilk once arıza yaptı.2 ay bekledik yenisini verdiler.şimdide oyle bir soyulma varki telefonu kullanamıyorum.servis başarı.garanti devam ediyor.ama kapagı degiştirmeyi reddetti.ne yapabilirim?attım kosede duruyor.
 
direk arayabilirsin 0533 961 51 07 iletişime geçersen gerekirse karşı ödemeli servisime cihazı alır işlemlerini yaparım. mailde atabilirsin huseyin.kav@destekbilisim.com
 
merhaba benim 22'' samsung lcdim garantili.Faturayı kaybettim ne yapmam lazım
 
Geri
Üst