- Katılım
- 21 Ocak 2012
- Mesajlar
- 238
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
- Yaş
- 42
Benimde başıma 21.02.2012 günü yetkili servisin becerksizliği yüzünden hoş olmayan bir olay geçti.
O gün Kütahyadan Bolu ya doğru sabah yola çıktım. Daha 35-40km yapmışken aracımın motor arıza ve tc ışığı yandı. Aracım sanki 3 silindirle çalışıyor gibi tekliyor ve gücüde azalmıştı. İstikametimi en yakın yetkili opel servisene(ALPATA) yani Eskişehire doğru değiştirdim. Yetkili serviste arıza kaydımı açtırdıktan sonra yaklaşık 45 dkka bekledim. Gelen ustaya derdimi anllattım tekrardan, o da aracı çalıştırdığında araç normale dönmüş gibiydi. Sonra tech-2 ye bağladılar silindir teklemesi ve oksijen sensöründen dolayı arıza ışığının yandığını o an için bir sorun olmadığını lpg den dolayı geçici bir arıza olabileceğini, benzin ile yolculuğunuza devam edin diye öğüt verdiler sadece(ücret talep etmediler
) Aracımla tekrar yola çıkmadan önce benzin alıp tekrar yola koyulacakken aracımın rölantisinin normal olmadığını 600 ile 800d/d arasında gidip geldiği ve bilg. ekranının ışık şiddetinin rölanti ile doğru orantılı azalıp artmasından sonra tekrar servise geri dönüp
aracımın normal olmadığını anlatmaya çalıştım. Benimle birlikte bir usta araca binip kendisi test etti ve yine birşey yok siz yola devam edin eğer bir sorun olursa Adapazarındaki yetkili servise bir daha baktırırsınız diye beni yolladılar. Bende bana söyleneni yaptım yola koyuldum Adapazarına 30km kala aracım şarjı kesti bütün arıza ışıkları yandı direksiyon sertleşti derken 25km kala araç stop etti ve yolda kaldım. Çekici ile Adapazarındaki yetkili opel servisi olan Ekin Otomotive aracımı götürdüm. Sağolsunlar çok iyi ilgilendiler, arızayı tespit ettiler, konjektör arızalıydı ve serviste parça yoktu komple şarj dinamosunada 1200TL dediler :S Parçayı dışarıdan temin ettiler ve 300TL lik fatura ile beni saat 19 gibi yolcu ettiler. Keşke ilk gittiğim yetkili servis(Eskişehir-ALPATA) biraz daha ilgili olsaydı da bende yolda kalmasaydım.
Zor bir gündü benim için sizinlede paylaşmak istedim. Siz siz olun aracınızı sizden iyi kimse tanıyamaz eğer birşeylerin ters gittiğini düşünyorsanız mutlaka ısrarcı olun ve arızayı buldurun.
Sizlere ise sorum; aracımın silindir teklemesi ile şarj dinamosundaki arıza ile bir bağlantısı olabilirmi?
İyi forumlar
O gün Kütahyadan Bolu ya doğru sabah yola çıktım. Daha 35-40km yapmışken aracımın motor arıza ve tc ışığı yandı. Aracım sanki 3 silindirle çalışıyor gibi tekliyor ve gücüde azalmıştı. İstikametimi en yakın yetkili opel servisene(ALPATA) yani Eskişehire doğru değiştirdim. Yetkili serviste arıza kaydımı açtırdıktan sonra yaklaşık 45 dkka bekledim. Gelen ustaya derdimi anllattım tekrardan, o da aracı çalıştırdığında araç normale dönmüş gibiydi. Sonra tech-2 ye bağladılar silindir teklemesi ve oksijen sensöründen dolayı arıza ışığının yandığını o an için bir sorun olmadığını lpg den dolayı geçici bir arıza olabileceğini, benzin ile yolculuğunuza devam edin diye öğüt verdiler sadece(ücret talep etmediler

aracımın normal olmadığını anlatmaya çalıştım. Benimle birlikte bir usta araca binip kendisi test etti ve yine birşey yok siz yola devam edin eğer bir sorun olursa Adapazarındaki yetkili servise bir daha baktırırsınız diye beni yolladılar. Bende bana söyleneni yaptım yola koyuldum Adapazarına 30km kala aracım şarjı kesti bütün arıza ışıkları yandı direksiyon sertleşti derken 25km kala araç stop etti ve yolda kaldım. Çekici ile Adapazarındaki yetkili opel servisi olan Ekin Otomotive aracımı götürdüm. Sağolsunlar çok iyi ilgilendiler, arızayı tespit ettiler, konjektör arızalıydı ve serviste parça yoktu komple şarj dinamosunada 1200TL dediler :S Parçayı dışarıdan temin ettiler ve 300TL lik fatura ile beni saat 19 gibi yolcu ettiler. Keşke ilk gittiğim yetkili servis(Eskişehir-ALPATA) biraz daha ilgili olsaydı da bende yolda kalmasaydım.
Zor bir gündü benim için sizinlede paylaşmak istedim. Siz siz olun aracınızı sizden iyi kimse tanıyamaz eğer birşeylerin ters gittiğini düşünyorsanız mutlaka ısrarcı olun ve arızayı buldurun.
Sizlere ise sorum; aracımın silindir teklemesi ile şarj dinamosundaki arıza ile bir bağlantısı olabilirmi?
İyi forumlar