Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
astraowner link' Alıntı:bizim arac 5000 de dagiliyor max hp bitene kadar yani 6000 e kadar cevrilmezse 1 saniyeye yakin kayip oluyor benim deneyimim boyle. vites oranlari uzun olunca 5000 de atinc 3000 lere dusuyor devir guc cok azaliyor zaten bizim araclar atmosferik gibi tepkiler veriyor
devir kesiciye kadar cevirmeye gerek yok 6000 yeterli 140 hp yi verdigi aralik zaten 4900-6000 arasi torku kisma gibi bir durum yapicagini sanmiyorum. 5000 de atinca ozellikle 2 den 3 e geciste hissedilir bir performans dususu oluyor belki chip sana hissettirmiyordur o farki artik ama tabi kesin biseyde demiyorum benim gozlemledigim kesinligi yok bircok etmen var sonuctaTolga KARACA link' Alıntı:Uzun zamandır max performans kalkış yapmıyorum ama tam gazda ilk 2 viteste devir kesiciyi zorlayıp da vites büyütünce motor torku kısıyor - wastegate etkisini arttırıyor gibi geliyordu bana, bu da basıncı azaltıp turbo vs aksamının ömrünü uzatmak için.
Ama hızlı bir şekilde 5000dd görüp seri biçimde vites atınca motor daha toklu biçimde yükleniyor yeni atılan viteste de. . . . diye hatırlıyorum.
astraowner link' Alıntı:devir kesiciye kadar cevirmeye gerek yok 6000 yeterli 140 hp yi verdigi aralik zaten 4900-6000 arasi torku kisma gibi bir durum yapicagini sanmiyorum. 5000 de atinca ozellikle 2 den 3 e geciste hissedilir bir performans dususu oluyor belki chip sana hissettirmiyordur o farki artik ama tabi kesin biseyde demiyorum benim gozlemledigim kesinligi yok bircok etmen var sonucta
bayrak link' Alıntı:arkadaşlar bu tür kapışmalarda A.S astra daha iyi iş görmesi lazım değilmi ? çok hızlı ve zamanında vites atıyor meret
GNSpower link' Alıntı:O sorunun cevabı net olarak "cık" (
Astra J 1.4T Active Select vs Manuel Transmission
Beyaz olan manuel. Benimki Active Select.