Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

Kalkışta camı indirip haydarı gösterin benzin yakmadan kazanın bence devir mevir uğraşmayın. Benzin zaten pahalı.
 
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

astraowner link' Alıntı:
bizim arac 5000 de dagiliyor max hp bitene kadar yani 6000 e kadar cevrilmezse 1 saniyeye yakin kayip oluyor benim deneyimim boyle. vites oranlari uzun olunca 5000 de atinc 3000 lere dusuyor devir guc cok azaliyor zaten bizim araclar atmosferik gibi tepkiler veriyor

Uzun zamandır max performans kalkış yapmıyorum ama tam gazda ilk 2 viteste devir kesiciyi zorlayıp da vites büyütünce motor torku kısıyor - wastegate etkisini arttırıyor gibi geliyordu bana, bu da basıncı azaltıp turbo vs aksamının ömrünü uzatmak için.

Ama hızlı bir şekilde 5000dd görüp seri biçimde vites atınca motor daha toklu biçimde yükleniyor yeni atılan viteste de. . . . diye hatırlıyorum.
 
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

Tolga KARACA link' Alıntı:
Uzun zamandır max performans kalkış yapmıyorum ama tam gazda ilk 2 viteste devir kesiciyi zorlayıp da vites büyütünce motor torku kısıyor - wastegate etkisini arttırıyor gibi geliyordu bana, bu da basıncı azaltıp turbo vs aksamının ömrünü uzatmak için.

Ama hızlı bir şekilde 5000dd görüp seri biçimde vites atınca motor daha toklu biçimde yükleniyor yeni atılan viteste de. . . . diye hatırlıyorum.
devir kesiciye kadar cevirmeye gerek yok 6000 yeterli 140 hp yi verdigi aralik zaten 4900-6000 arasi torku kisma gibi bir durum yapicagini sanmiyorum. 5000 de atinca ozellikle 2 den 3 e geciste hissedilir bir performans dususu oluyor belki chip sana hissettirmiyordur o farki artik ama tabi kesin biseyde demiyorum benim gozlemledigim kesinligi yok bircok etmen var sonucta
 
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

Atmosferikler de tam tersi oluyor devirle hızlanma doğru orantılı ne kadar yüksek devir o kadar hızlanma yanlız kesiciye girince acaip kasılıyor araç sanki aniden biri tutuyormuş gibi oluyor.
Birde şunu sorayım atmosferik motorda en iyi 0-100 kalkışı ve rolling nasıl yapmalıyız questionnn
 
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

astraowner link' Alıntı:
devir kesiciye kadar cevirmeye gerek yok 6000 yeterli 140 hp yi verdigi aralik zaten 4900-6000 arasi torku kisma gibi bir durum yapicagini sanmiyorum. 5000 de atinca ozellikle 2 den 3 e geciste hissedilir bir performans dususu oluyor belki chip sana hissettirmiyordur o farki artik ama tabi kesin biseyde demiyorum benim gozlemledigim kesinligi yok bircok etmen var sonucta

Olabilir, bu arada düşük lastik basıncı özellikle 100-120 sonrası aracı adeta frenliyor aklında olsun.
 
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

arkadaşlar bu tür kapışmalarda A.S  astra daha iyi iş görmesi lazım değilmi ?  çok hızlı ve zamanında vites atıyor meret  :)
 
Ynt: Scirocco 1.4 tsi 122 hp mi,Astra 1.4 T 140 manuel mi?

şehirler arası yolda scirocco ile kapışmıştım 122hp mi 160 hp mi tam göremedim. Hatta araç baya bi modifiyeliydi ama 7-8 boy farkı asla kapatamadı. Flexride'ın etkiside var sanırım  032questn

Kalkışta da uzunda da geçerimmm konu kapanabilir  011zaa
 
Ynt:

Doğan abi bende 2012 1.4t sport arkadasimin araci ile kalkistan itibaren yaptigim yarista farkla kazandim. Yer degistirdik adaletli olsn diye yine ayni. AS'nin kalkisi ve hizlanmasi cok farkli. Bu konuda hakkini vermeliyim.
 
Geri
Üst