senın aracın bı daha arıza yapmıstı sonuc ne oldu? bu sorun devır yukselmıyor dedıgın sorun basınc ayar valfınden yapabılır arıza ısıgıda yandıgına göre bı makınaya baglatır
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
arac zaten MAP sensoru arizasi verdigi icin makinaya baglanmisti... bu ariza bu sensorden denilmisti ve temizlendikten sonra servisten ayrilmistim ama arac gene ayni sorunu cikardi... servise gitmeye vaktim yok onun icin biraz sallamada ama bu krank mil sensorunu duydugum iyi oldu en azindan oraya bakilmasini da isterim hazir garantiliyken garanti bitiminde hortlamasin bu ariza hop diye...senın aracın bı daha arıza yapmıstı sonuc ne oldu? bu sorun devır yukselmıyor dedıgın sorun basınc ayar valfınden yapabılır arıza ısıgıda yandıgına göre bı makınaya baglatır
yorumun icin tesekkur ederim ama tamamen farkli seylerden bahsediyoruz... bir de artis araliklari 2 km dir...Merhabalar! Hız sabitleyici konusunda frenle hiç bir alakası yok. Frene basınca devrede olan hız sabitleyici otomatik olarak aracın kontrolünü size bırakır.Bu nedende frene basınca çalıştırma diye bi şey yok. Hatta ayağınız gazda iken gazdan çekip hız sabitleyicinin üst kısmına ( aşağı ve yukarı bir butondur ) bastığımızda araça 6 km lik aralıklarla hızlanır.Bilgilerinize...
servise gittikten sonra sonuçları bekliyorum...En kötü arızalarda böyle tespit edilemeyenler oluyor bende aynısını çektiğimden anlıyorum seni....Ama dediğim gibi muhtemelen o parçadan çözülecektir...Kolay gelsin...arac zaten MAP sensoru arizasi verdigi icin makinaya baglanmisti... bu ariza bu sensorden denilmisti ve temizlendikten sonra servisten ayrilmistim ama arac gene ayni sorunu cikardi... servise gitmeye vaktim yok onun icin biraz sallamada ama bu krank mil sensorunu duydugum iyi oldu en azindan oraya bakilmasini da isterim hazir garantiliyken garanti bitiminde hortlamasin bu ariza hop diye...
bende mi bir gudubetlik durumu var bilemiyorum ama bu astra H de ne kadar enteresan sorun varsa beni buluyor... neden mi... hemen anlatayim...
aracimin iki sorununa cozum uretemedi servis
birincisi... aracin hiz sabitleyicisi kafasina gore tutukluk yapiyor, calistirma esnasinda frene basarak bir kisim cozum urettik ama bu seferde arac hareket halindeyken takilma yapiyor... misal arac 90 km hizla sbt leyici ile giderken yavaslama ihtiyaci doguyor ve tekrar hizlaninca aracin sabitleyicisi devreye girmiyor... ben ne yapiyorum bu durumda araci kenara cekiyor kontagi kapatiyor ve tekrar calistirarak ya sabir diyerek yola cikiyorum... servise gittim... sorundan bahsettim... aracin teknik incelemesinde ve arac elektroniginde bir sorun olmadigini ve de sonucta benim bir tusa basma ozurlu oldugumu ima ederek resmen sepetlediler... arkadaslar da iyi niyetli biz arizayi gormeden birsey yapamayiz dediler ama ben gene magdur gene bahtsizim...
ikincisi... her sabah isime aracimla gidiyorum... sehir disi trafigine cikip vites yukseltmeye baslayinca arac bazi zamanlar 3000 deviri asmiyor... gaza asiliyorum ama 3.vteste de 4.viteste de arac 3000 devirde takiliyor ve ariza isigi bir goz kirpiyor ve sonra sonuyor, akabinde de aracin tekrara calistirilmasi esnasinda ariza kodunu hafizaya almis olmasindan kaynakli ariza isigi belirli bir sure yaniyor ve sonra da sonuyor... bu hususda servise basvurdugumda MAP SENSORU isimli bir parcanin kurum bagladigini ve uygun bir yontemle bunun temizlendigini soylediler ... ne ise yarar mis bu sensor onu da soylediler... turbonun basincini duzenleyerek gaz oranina gore hava akisini ayarlama gorevini yapiyormus... ancak bu temizleme isleminden sonra cok degil bir iki gun saonra arac gene ayni sorunlarla ariza vermeye basladi...
aracin CIM modulu de degisti, EGR valve de degisti... yakit deposu da temizlendi... 60.000 bakimi da yeni yapildi...
ustalardan yardim rica ediyorum...