Servis değişen parça bilgilendirme

Ynt: Servis değişen parça bilgilendirme

inşallah dediğiniz gibi olur ama vermeyeceklerini çok iyi biliyorum. verirlerse eğer avukatla görüştüm aracın sıfırını talep edebileceğim ama vermiyorlar hatta en son yine yaptı diye aradığımda getirmeyin arabayı bi süre bize zaman tanıyın 4-5 haftasonra biz sizi arıcaz dediler.......
 
Ynt: Servis değişen parça bilgilendirme

İzmir Genel Müdürlüğü arayın bence eğer yarın vermezlerse. Tarafımdan evrak gizleniyor, suç duyurusunda bulunacağım derseniz bence hemen ilgileneceklerdir. En azından bayiyi onlar tehdit eder.
 
Ynt: Servis değişen parça bilgilendirme

izmirlede görüştüm izmirin cevabıda farklı olmadı, oyalamaya çalışıyorlar fabrikanın bu sorun üzerine çalıştığını ve bi sürü araçtada aynı sorun olduğunu yakında çözüleceği vs., arıza olmadığını genel fabrika cıkıslı oldugunu gibi şeyler söylüyorlar. işin garip tarafı arıza her zaman olan birşey değil. ara ara oluyor. Şimdi anlıyorum ki arızanın kronik olduğunu bildikleri için ilk baştan beri bana iş emri nüshası vermemişler böylelikle hiç birşey kanıtlayamıyorum. Opelkartında sitesinden baktığımda kartta yapılan bir işlemde göremiyorum.
 
Ynt: Servis değişen parça bilgilendirme

elimde tek bir kanıt var telefonuma +45 ile baslayan bir numaradan gelen mesaj ondada parçanın gümrük işlemlerinin başladığını belirten bir mesaj fakat ondada parçanın ne olduğu yazmıyor.
 
Ynt: Servis değişen parça bilgilendirme

Sizin aracınızdaki sorun neydi acaba?
 
Ynt: Servis değişen parça bilgilendirme

motordan soğukken vs. silindir vurması gibi ses geliyor. fakat bunu herzaman yapmıyor. egr valfi bozuk dendi değiştirildi 2 kere. ama düzelmedi.
 
Ynt: Servis değişen parça bilgilendirme

Yakın şehirlerdeki başka bir servise götürme şansınız var mı?
 
Ynt: Servis değişen parça bilgilendirme

var ama avukatın dediğine göre öncelikle o kağıtları almam gerekiyor. yani şuan elimde hiç bir kanıt yok, oysaki 2 kere değişti parça.
 
Ynt: Servis değişen parça bilgilendirme

Levent1982 link' Alıntı:
var ama avukatın dediğine göre öncelikle o kağıtları almam gerekiyor. yani şuan elimde hiç bir kanıt yok, oysaki 2 kere değişti parça.

Evrağı sizden saklamaları çok ilginç. Üyelerimizden sn. Cosmo bu konularda çok bilgili, belki o size bu olayla ilgili daha kesin sonuç alabileceğiniz bir yol gösterebilir.
 
Ynt: Servis değişen parça bilgilendirme

başka bir baslikta yazmistim

Cosmo link' Alıntı:
servislerde garantiden cıkan parcalarin baskasina kullanilmasi yada satilmasi soz konusu degildir.  siz araciniz icin dosya actirdiginizda islem garantiden yapilacaksa once servisteki usta garanti onayi ister. danismaniniz eger bakimlarinizda bir eksiklik yoksa servisteki garantiye bakan arkadasa dosyayi yollar. o arkadas da bolge mudurune durumu anlatan emaili varsa resimleri yollar. eger onay gelirse islem yapilir. bolge muduru belirli periyodlarla ornegin 2 ayda 1 sefer her servisi gezer. verdigi onaylara ait yapiklan islemlerin dosyalarini ve geri alinan parcalari inceler ve o parcalar GM TR ye yollanir yada servis muduru gozetiminde tekrar kullanilmayacaksa imha edilir imha asamasinda tek tek resim cekilir. imha asamasini gorseniz iciniz acir inanin bana. imha edilen bir cok parcanin sizin evinizdeki depoda olmasi icin can atarsiniz ..

garanti demisken 2 sene bitse bile musteri memnuniyeti denen bir garanti vardir. yani musteri duzenli olarak servise gidiyorsa (garanti bitmis olsa bile) isleme garanti onayi verilebilir.


ornegin sattigim bir corsa c araca 35 aylikken garantide olmamasina ragmen komple direksiyon kutusu degistirtmistim. su an kullandigim astra h 2008 model ve gecen hafta acilan dosya garanti kapsamina alindi...

Cosmo link' Alıntı:
garanti konusu acilmisken;

ilgili islemin garantiye alinip alinamamasi olayi servisle degil bolge muduru ile alakalidir. aslinda her servis garantiden is yapmak ister bu islerine de gelir. ornek vermek gerekirse bundan 3-4 yil once servise bir arac geldi. sanirim 8-9 yasinda bir vectra idi. servis yuzu dogru duzgun gormemis bile. adam serviste triger kayisi ve beraberinde devirdaim degistiriyor.  disarida bir ustada servise odediginin belki 5 de bir parasina ayni islem yapilabilirdi.

her nasilsa adamin trigeri aradan gecen 4-5 ay icinde yolda giderken kopuyor. arac tekrar servise geliyor. o triger serviste degistigi icin adamin aracinda cikan 5-6 bin liralik masraf komple garanti kapsamina girdi. oysa ayn islem sanayide 1/5 parasina yapilsaydi triger kopunca sanayi ustasi bin dereden adama su getirtecekti. yok soyle olmus bolye olmus yan basmis vs vs
[size=10pt][size=10pt]

servis garantiden yaptigi islemlerde normal musteriye islem yapmis gibi parca ve iscilik faturasi duzenler. buda GM turkiyeye fatura edilir servis yapilan isin parasini gm den alir. aradaki tek fark GM e kesilen faturada parcalar icin kar payi yoktur ve iscilik bir miktar daha dusuktur.
[/size][/size]

değişen parçaya fatura kesilmezse servis garanti ücretini fabrikadan nasıl alacak?
 
Geri
Üst