Servis Deneyimi ve 1.3'ün Performansı

warlordares

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
1,269
Tepkime puanı
0
Puanları
36
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Kullanılan Servis : Uşak Usaş (Merkez/Uşak)
Servis Elemanı : Sabahattin Korkmaz (Teşekkür ederim)
Araç : 1.3 Dizel Ecoflex 95BG
Model Yılı: 2011
Renk:Siyah Safir
KM: 2000 km
Ortalama Araç Hızı : 70 km/sa
Ortalama Yakıt Tüketimi :5.1 lt/100 km

Yapılan uygulamalar;
1. ECM sisteminin yazılımı internet üzerinden güncellendi.
2. Sistemin hataları kontrol edildi herhangi bir hata ile karşılaşılmadı

Uyarılar;
1. Debriyaj sisteminin en fazla eskidiği nokta anlatıldı; debriyaj kullanılmadığı esnada debriyajın (ayağınız değmese bile) üstüne ayağınızın tutulmaması gerektiği anlatıldı(zaten yapmıyorum), baskı balatanın eskimesinin en önemli nedeni
2. Araç soğuk olduğu durumlarda 1dk olacak şekilde rölantide bekletilmeli... Yüksek devirden sonra ise yaklaşık 1 dk kadar da rölantide bekletilip öyle stop edilmeli
3. Direksiyon park esnasında düz olarak park edilmeli... Nedeni ise araç ilk çalıştırıldığı esnada EPS sisteminin ve direksiyon yağlanmasının yüksek derecede zorlanmaya maruz kalması yüzünden direksiyonun düz olarak park edilmesi gerekir.

Deneme(1.4t sahibi arkadaşlar buraları dikkatle okusunlar bence-küçük bir takılmadır yanlış anlaşılmasın :) )(bunların kayıtları yok nedeni ise hazırlıksız yakalandığımdır, yeni geldim Uşak'a hemen servise gittim o yüzden hazırlanmamıştım ve böyle bir test yapacağımızı bilmiyordum)
Deneme yeri: Uşak Ankara çıkışı Banaz yolu double yolu...
1. Araç 0-100 km ye 11.5 sn gibi bir sürede çıktı.
2. Aracın maksimum sürati 215 km/sa(5. vites düz yol)
3. Aracın 4. vites maksimumn hızı yokuş yukarı %5 eğimde 145km/sa, düz yolda ise 185km/sa-5000 devir.

Temizlik;
1.Aracın arka ve ön camlarında yapışkan izleri kalmıştı (gece alım yaptığım için farketmemiştim) onlar temizlendi.
2. Aracın iç döşemesinde küçük bir yerde yağ izi kalmış(silüet halinde) o temizlendi
3. Aracı yıkatmadım.

Sonuç;
1.Aracın çekişinde herhangi bir problem yok
2. Yakıt tüketiminde herhangi bir problem yok
3. Güncellemelerle ilgili herhangi bir problem yok
4. Uşak Bayinden çok memnun değildim ama servis oldukça tatmin edici

Bilgilendirme amaçlıdır...
 
Ynt: Servis Deneyimi ve 1.3'ün Performansı

ya o zaman bu arabaları nasıl test ediyorlar 170 dedikleri son hız 215 14 sn dedikleri hızlanma 11 bir çözsem nasıl oluyor bu fark hadi son hızda zorlamıyorlar ama 0-100 de max yapılacağını yapmaya çalışıyorlar
 
Ynt: Servis Deneyimi ve 1.3'ün Performansı

Aracı kendim kullandım yanımda servis elemanı Sabahattin Korkmaz ile... bunu ekleyelim :)
 
Ynt: Servis Deneyimi ve 1.3'ün Performansı

valla bende anlamadım benim aracın son hızı 211 km yazıyor ,geçen 220 yaptım dahada 25-30km gideri vardı hanım kızınca ayağımı gazdan çektim test verileri dış ortam şartlarından yalıtılmış yerlerde elde ediliyor galba bundan.
 
Ynt: Servis Deneyimi ve 1.3'ün Performansı

1. uyarıdaki ayak üstünde tutulmamalı galiba değilmi?
 
Ynt: Servis Deneyimi ve 1.3'ün Performansı

ulas79 link' Alıntı:
valla bende anlamadım benim aracın son hızı 211 km yazıyor ,geçen 220 yaptım dahada 25-30km gideri vardı hanım kızınca ayağımı gazdan çektim test verileri dış ortam şartlarından yalıtılmış yerlerde elde ediliyor galba bundan.
son hız değerleri zorlanmadan ve aracın güvenli gidebileceği hızlardır ayrıca bu hızların gps ile doğrulanması lazım çünkü aracın kendi kadranı her zaman hatalıdır özellikle 200 den sonra hata payı çok yüksek olur 20 km/h a kadar çıkabilir ama bu 1.3 dizel için son hız dizelciler arasında tartışılmıştı ve 180-190 yokuş aşağı ulaştıklarını yazmışlardı hatta 195 max tı yanlış hatırlamıyorsam  yokuş aşağı o da
 
Ynt: Servis Deneyimi ve 1.3'ün Performansı

astraowner link' Alıntı:
[quote author=ulas79 link=topic=1132.msg23793#msg23793 date=1302190905]
valla bende anlamadım benim aracın son hızı 211 km yazıyor ,geçen 220 yaptım dahada 25-30km gideri vardı hanım kızınca ayağımı gazdan çektim test verileri dış ortam şartlarından yalıtılmış yerlerde elde ediliyor galba bundan.
son hız değerleri zorlanmadan ve aracın güvenli gidebileceği hızlardır ayrıca bu hızların gps ile doğrulanması lazım çünkü aracın kendi kadranı her zaman hatalıdır özellikle 200 den sonra hata payı çok yüksek olur 20 km/h a kadar çıkabilir ama bu 1.3 dizel için son hız dizelciler arasında tartışılmıştı ve 180-190 yokuş aşağı ulaştıklarını yazmışlardı hatta 195 max tı yanlış hatırlamıyorsam  yokuş aşağı o da
[/quote]

evet yazdıklarınız böyle... Ancak ben bile bu kadar performans beklemiyordum.. Hatta ben 140 km ye çıktığım zaman aracı 5. viteste kullanıyyordun... Servis elemanı arabanın açılması gerekiyor diyerek uyardı ve aracı 4. vitese almamı söyledi... o andan sonra başladı zaten... araç yokuş yukarı çıkarken tamıtamına 145 km de çıkış yaptı... sonrasında ise 185 km yi vurdu ve eleman o anda dedi ki bu aslında 200 km/sa kadar çıkar... Ama bundan sonra arabayı bağırtmanın anlamı yoktur.. Kaldı ki 5000 devirdeyiz...zaten 6000 devir göstergesi.. ve 5. vitese atarak 215'e ulaştık ve iş bitti...:) ben ise bu kadar performans beklemediğim aracı daha fazla sevdim...

Ayrıca sanki bugün olanlar daha önceden olacakmış gibi C5 ile uşak izmir girişinde organizeden sonra kapıştım (yol da vermeyince) 160-170 çok rahat vurdum...:) sonra işte servis deneyimi yaşayınca tadından yenmedi :)
 
Ynt: Servis Deneyimi ve 1.3'ün Performansı

0-100 videonuz varsa paylaşabilir misiniz? Burdan hesaplarız biz.
 
Ynt: Servis Deneyimi ve 1.3'ün Performansı

goxb link' Alıntı:
0-100 videonuz varsa paylaşabilir misiniz? Burdan hesaplarız biz.

abi belirttim... benim ne böyle bir deneme yapacağımdan haberim vardı ne de hazırlığım... ama bir sonraki sefere eğer kayıt imkanı bulursam buraya eklerim merak etmeyin :)
 
Geri
Üst