Servis Esp

ilk işiniz lpgyi arka vanadan kapayıp 2 3 gün o şekilde kullanmanız esp yanınca motor koruma gecer ve avans düşürüp motor stop eder esp yanarsa tekler boğulur gaz yemez lpg olmasa farklı yok deneriz ilk lpg yi arka vanadan kapayıp 2 3 bezinde kullanın sonrasında bakalım normalde araçta herhangi bir sorun yoksa krank,eksantrik,vuruntu sensörleri arıza yaparsa araba stop eder zor çalışabilir gaz yemez tekler boğulur bobin ve buji de yapılmış lpg de enjektör yada regülatörde kacırıyor olabilir buda aracı boğar stop eder benzinle lpg karışıyor olabilir sıkıştırmayın bu süre zarfında esp buji ve bobin yakabilir ama yeniymiş lpg ne kadar süredir var ? motor kodu z16xer ise ecotech kapağını cıkarıp sol ilk buji üzerinde oval bir kısım var üzerinde küçük bir hava deliği var parmağınızı oraya koyun ve bakın emme sesi varmı diye ses cıkıyormu diye ses cıkmaması lazım oradan ve motor çalışırken yağ kapağını acın acılmıyor sa zor geliyorsa yada acınca motor çok kasıyor zorlanmaya başlıyorsa farklı yol deneyeğiz yada yağ cubuğunu çekince yapacakmı ama ilk işiniz lpg yi arkadan kapayıp denemek olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Hakan55
ilk işiniz lpgyi arka vanadan kapayıp 2 3 gün o şekilde kullanmanız esp yanınca motor koruma gecer ve avans düşürüp motor stop eder esp yanarsa tekler boğulur gaz yemez lpg olmasa farklı yok deneriz ilk lpg yi arka vanadan kapayıp 2 3 bezinde kullanın sonrasında bakalım normalde araçta herhangi bir sorun yoksa krank,eksantrik,vuruntu sensörleri arıza yaparsa araba stop eder zor çalışabilir gaz yemez tekler boğulur bobin ve buji de yapılmış lpg de enjektör yada regülatörde kacırıyor olabilir buda aracı boğar stop eder benzinle lpg karışıyor olabilir sıkıştırmayın bu süre zarfında esp buji ve bobin yakabilir ama yeniymiş lpg ne kadar süredir var ? motor kodu z16xer ise ecotech kapağını cıkarıp sol ilk buji üzerinde oval bir kısım var üzerinde küçük bir hava deliği var parmağınızı oraya koyun ve bakın emme sesi varmı diye ses cıkıyormu diye ses cıkmaması lazım oradan ve motor çalışırken yağ kapağını acın acılmıyor sa zor geliyorsa yada acınca motor çok kasıyor zorlanmaya başlıyorsa farklı yol deneyeğiz yada yağ cubuğunu çekince yapacakmı ama ilk işiniz lpg yi arkadan kapayıp denemek olsun
Aracim 62 binde fabrikada takilmis ilk gunden beri tup var
 
Bu sorunu bende yaşamıştım bi türlü bulamadılar arızayı, kendiliğinden düzelmişti..
Benim ilk çalıştırmada değil 5-6 km gittikten sonra yapıyordu
Ben ilk calistirdigimda rolantide sarsıntılı istop edecek gibi daha sonra giderken istop ediyor
 
siz dediklerimi bir deneyin isterseniz il başta normalde sonradan ise 30 ile 70 arası subap uzuyor lpg de j kasalarda bu dediklerinizi yapar ama sürekli olur ve motor çok aşırı sallanır
 
ilk işiniz lpgyi arka vanadan kapayıp 2 3 gün o şekilde kullanmanız esp yanınca motor koruma gecer ve avans düşürüp motor stop eder esp yanarsa tekler boğulur gaz yemez lpg olmasa farklı yok deneriz ilk lpg yi arka vanadan kapayıp 2 3 bezinde kullanın sonrasında bakalım normalde araçta herhangi bir sorun yoksa krank,eksantrik,vuruntu sensörleri arıza yaparsa araba stop eder zor çalışabilir gaz yemez tekler boğulur bobin ve buji de yapılmış lpg de enjektör yada regülatörde kacırıyor olabilir buda aracı boğar stop eder benzinle lpg karışıyor olabilir sıkıştırmayın bu süre zarfında esp buji ve bobin yakabilir ama yeniymiş lpg ne kadar süredir var ? motor kodu z16xer ise ecotech kapağını cıkarıp sol ilk buji üzerinde oval bir kısım var üzerinde küçük bir hava deliği var parmağınızı oraya koyun ve bakın emme sesi varmı diye ses cıkıyormu diye ses cıkmaması lazım oradan ve motor çalışırken yağ kapağını acın acılmıyor sa zor geliyorsa yada acınca motor çok kasıyor zorlanmaya başlıyorsa farklı yol deneyeğiz yada yağ cubuğunu çekince yapacakmı ama ilk işiniz lpg yi arkadan kapayıp denemek olsun
Subap olma olasiligi var mi peki ?
 
Subap olma olasiligi var mi peki ?
siz dediklerimi bir deneyin isterseniz il başta normalde sonradan ise 30 ile 70 arası subap uzuyor lpg de j kasalarda bu dediklerinizi yapar ama sürekli olur ve motor çok aşırı sallanır
30 ile 70 subap uzuyor derken buraya anlayamadim
 
yani lpg sonradan takıldıysa 30 bin ve 70 bin km de supab uzuyor lpgden kaynaklı oluyor ama fabrikasyon işlemde olacağını sanmam
 
yani lpg sonradan takıldıysa 30 bin ve 70 bin km de supab uzuyor lpgden kaynaklı oluyor ama fabrikasyon işlemde olacağını sanmam
Olmadi yarin opel servisine goturecegim bostancida
 
siz dediklerimi bir deneyin isterseniz il başta normalde sonradan ise 30 ile 70 arası subap uzuyor lpg de j kasalarda bu dediklerinizi yapar ama sürekli olur ve motor çok aşırı sallanır
 
Geri
Üst