- Konuyu Başlatan
- #11
abi parça fiyatları malum yanı yarısı orda yarısı burda olacak sekilde bu ısı halletme sansımız yok anlasılan yıne hayaller yıkılır
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
F17 şanzıman var aracınızda , z16let ile m32 kullanacaksınız . Z16xe ye m32 Nasıl olur bilmiyorum . Hemen hızlıca ezberden volan kısmı komple değişmesi gerekiyor . Krank ucu bağlantısı farklı . 1.6 benzinli ile 6 ileri manuel sadece İnsignia 1.6 atmolarda geldi. Ayrıca Vectra da m32 için aks bağlantısı var mı onuda bilmiyorum. Tabii otomatik yaparsanız o avantaj çünkü af40 hem İnsignia da hem Vectra da ortak buda şanzıman beyni için işinizi kolaylaştırır. Aks bağlantıları da keza af40 için Vectra da var .
Otomobil retrofit (sonradan orijinal olarak yapılan montaj) konusunda tek ilkem vardır . Bunu da beni tanıyanlar bilir ! Hiç bir şeye yapılmaz demem sadece yeterli para ve Zaman var mı ona bakarım .
Klişe olacak ama "Zor Diye Birşey Yoktur, İmkansız Biraz Zaman Alır."
Çok özel bir araç veya şase için, zaman ve maliyet baskısı yoksa keyfine uğraşılır tabi ki de.
İkinci araç olur, veya özel organizasyonlara hazırlanır. Vs, vs.
Ama normal bir kullanıcı ve ayrılmış özel bir bütçe olmadığını varsayıyorum; gerçekten temiz Insignia'lar bulunabilir vermeyi düşündüğünüz paralarla.
Üstelik AFL, sunroof, orjinal Navi renkli ekran, hatta sabırla takip ederseniz Flexride şasi opsiyonlu güzel araçlar denk gelebilir.
Böyle bir Insignia aldığınızı düşünün.
Orjinal halinin üzerine açık hava filtresi, yazılımla 200 bg'in üzerine çok rahat çıkar.