''SFI'' Sahipleri..

bi sorunu yok ki yürümüyo sadece altından ses gelmiyo yağ kaçırmıyo arıza lalmbası yanmıyo döşemelerden ses gelmiyo ya egzos tıkalı ya enjektörler tıkalı yada debriyaj balatası bınlr zaten standar olması gereken şeyler bu haliyle bile canavar
 
sadece 160 lık vti gibi yürümüyo yürümüyo dediysem okadar da değil :) vti yle aramızda mesafe açılıyo o yüzden yürümüyo dedim yoksa aklını allırım çoğu arabanın
 
zaten derdim de o :) akılları alsın bu hafta içi sorunu çözerim inşallah

bi gsi sahibi bana sölesin ya 3 vites deneyen varmı kaç görüyo 3 de 3 vites benim aracım 180 görüyo ağır devir deviriyo ama sorunum bu acaba şanzumanım mı farklı

3 de deneyen biri sölesin 7 bin devir saati olan 3 vites 7 binde kaç gördü vites dişli oranımız aynımı merak ettim de
 
3. vıtes te 180 mı goruyor. benım araba da goruyor. 170 goruyo. 4 vıtes honda otomatık :D 3 te 170 goruyo D de 215 :)
 
eski bir sfi ci olarak yazmak isityorum sfi hiç bir zaman ölmez ve modifey ye en uygun motordur ama gercek şuki cabuk yıpranan bir motordur ama gücü ve performansı tapiki tartışılamaz bence sfi bir efsane değil hala kulanıran ve korkulan bir motordur nece 106 gtiler nice vtec ler yemişdir buna canlı şahidiğim ve tek gecerim yemin ederimki cıkma bir sfi motor bulsam uygun yapar suanki arabma takarım canavar bir motordur aksi söz konusu bile olamaz
 
106 gti ile gsi aynı sınıf bile değil, nasıl bir tutuyorsunuz ama 106 kısada her zaman gsi'yi yer... 900kg 118hp ;)
 
Sfici olarak herkes arabasını bilir nasıl yürüdügünü vti sana 100 metre atıyorsa sorun var demektir bu bi gercek yoksa saglam bi sfi vti ii yürür ara bile bırakmaz ki bu cogu kez gercek olarak kanıtlanmıştır saglam bi sfi ise neler baş kaldırı bu aradaki sficiler ii bilir nasıl devir cevirdigi bellidir sorun var mı yok mu arıza lambası yakıp yakmaması deildir bi sorun illa ki debriyajı bitik sfi ile rs 6 avant vti s 2000 ile cok iiii yürüdüm ki gti kullan arkadaşım yanımdaydı istanbulda ki yalçın abi ii biliyor arabayı ama bilmiyorum gti ile gsi karşılaştırma belki ii devir cevirir ama sfinin verdigi torku üretemez bence cok ii oynamak lazımdır sfi cok ayrı bir olaydır ki 106 gti ile 1,4 corsa 1 boy fark atarak gidiyor ( corsa_N nin arabası bindim gercekten cok ii :D ) ama bilmiyorum sfi diyince cok ayrı bi yeri vardır sen sfi ile 3 vites nasıl 180 yaptın bilmiyorum kilometre saatini bi göster bakalım nedir ne deildir ona göre normal chipli ile belki 175 görürsün ama 180 imkansız belki 9 bin devir cevirise o da cok yüklü olması lazım ki belki 180 görür ama sfi gercekten ayrıdır bunu unutma ha burada burada lpgli sfi ile vti yürüşün izledik ne kadar fark oldugunu gördük bu da ayrı bi gercek sen ii bak bakalım arabanın dedigim gibi ustası yoksa sfi yürümez unutma :D
 
Son düzenleme:
205/50/15 lastikler ve standart 7000 devirde görebileceğin reel hız 153 km/h. (3.42 Son dişli - 1.48 3.vites oranları ile).Eğerki birisi tutup uzun son dişli takmadı ise göstergen problemlidir.Lastik-jant çapı farklı bile olsa 7000 devirde 3.vt te okuman gereken değer 153 olmalı.Sonuçta jant-lastik değişimi reel hızını değiştirir , gösterge hızını değil.
 
3. Viteste 160 lara falan çıkabilirsin Ama bunlarda 2 3 tip şanzuman var her GSİ Aynı Viteste Aynı Hızlara Çıkamıya biliyor o senin Şanzuman Oranlarınla Alakalı bişi ;)
 
Geri
Üst