- Katılım
- 9 Kas 2006
- Mesajlar
- 3,755
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
okan abi son mesajında güzel fikirlerini sunmussun cvp vericek fazla bişey yok ama
yag-su karısmasında aceleci davranmadım sürekli su değişti gözlemledik kabı defalarca yıkadık defalarca yeni antfirizli su ile devirdaim yapıldı baktık suya karısan yeni yag ayrıca motorda yag kalmadı.
kalem torna benzetmeme gelelim sonucta bu meslege sizin kadar yakın değilim ticari terimlerin adını net olarak bilemem gözüm neye benzettiyse onu söyledim paintte çizifigim bölgenn pürüzlü olusundan dolayı vurguladım bu kalem torna işini bu işlemi ypan firma zaten belli servisin ustası direk kendi yapmıyor tkarken görebiliyor prüzü ben hissettiysem usta da hissederdi

ben üç sey saymıstım aldıgım bilgilere dayanarak contanın iyi olmaması tkarken kaydırılması ve kapagın yüzeyinin pürüzlü olusu.
şimdi fikirlerimizi paylaştık beni kaydırmadıgınıza contanın iyi olduguna ikna ettiniz diyelim ama kapagın pürüzünü hissetmek için usta olmama gerek yok
contanız saglam silindir kapagını belli bir tork degeri ile sıktınız demekki kapakcınızın yüzeyi iyi temizlememesi sonucuna varıp birbirimizi kırmadan yag-su işini kapatalımmı??
tekrar ekleme yapıyım:
görülen yag sistemde kalan yag değil yeni yagın karısmıs oldugu sonucuna 1. serviste varıldı.
yaklasık 1 hafta su değişti ama yag yeniden doldu en büyük kanıtı motor yag seviyesinin minumuma düşmesi
sonraki motor yapından sonra 2 günde yagı attı motor
yag-su karısmasında aceleci davranmadım sürekli su değişti gözlemledik kabı defalarca yıkadık defalarca yeni antfirizli su ile devirdaim yapıldı baktık suya karısan yeni yag ayrıca motorda yag kalmadı.
kalem torna benzetmeme gelelim sonucta bu meslege sizin kadar yakın değilim ticari terimlerin adını net olarak bilemem gözüm neye benzettiyse onu söyledim paintte çizifigim bölgenn pürüzlü olusundan dolayı vurguladım bu kalem torna işini bu işlemi ypan firma zaten belli servisin ustası direk kendi yapmıyor tkarken görebiliyor prüzü ben hissettiysem usta da hissederdi

ben üç sey saymıstım aldıgım bilgilere dayanarak contanın iyi olmaması tkarken kaydırılması ve kapagın yüzeyinin pürüzlü olusu.
şimdi fikirlerimizi paylaştık beni kaydırmadıgınıza contanın iyi olduguna ikna ettiniz diyelim ama kapagın pürüzünü hissetmek için usta olmama gerek yok
contanız saglam silindir kapagını belli bir tork degeri ile sıktınız demekki kapakcınızın yüzeyi iyi temizlememesi sonucuna varıp birbirimizi kırmadan yag-su işini kapatalımmı??
tekrar ekleme yapıyım:
görülen yag sistemde kalan yag değil yeni yagın karısmıs oldugu sonucuna 1. serviste varıldı.
yaklasık 1 hafta su değişti ama yag yeniden doldu en büyük kanıtı motor yag seviyesinin minumuma düşmesi
sonraki motor yapından sonra 2 günde yagı attı motor
Son düzenleme: