''SFI'' Sahipleri..

slm sfı calibra çok arabaya binme fırsatı yakalıdım ama inemediğim tek araç calibra oldu:D
 
slm sfı calibra çok arabaya binme fırsatı yakalıdım ama inemediğim tek araç calibra oldu:D

Senin yaş daha birşey değil, daha çok arabaya binersin ama senden oldukça büyük olarak açıkçası bende bugüne kadar calibra dan iyisine denk gelmedim ;)
 
SFI artık klasik oldu ama Türk milleti bilindiği üzere yeni hastasıdır aklınca hep avrupalıyı takip eder ama maalesef ne avrupalı ne japon ne amerikalı o kadar yenilikçi değildir işte bunu bilmez o yüzden dışarıda klasik ve kupon otomobiller ve onların bir pazarı ve değeri vardır biz hep en ileride gitmeye kalkarken en ilerinin sadece en yeni olduğunu düşünmekten başka da birşey bilmeyiz... Sonuçta toğiğin başında bir arkadaş SFI için eskidi ve artık bitti demiş sanırım kendisi yeni olarak astra H a biniyor. Ben geçen hafta arkadaşıma ikinci el bir Astra H aldırdım ve 24 bin tl ödedik daha dün ise başka bir arkadaşımın satın almak istediği 1965 model bir mustang için galeriden 50.000 dolar fiyat istediler üstelik orada 70.000 istenen 1965 lerde vardı. Bugün Almanya da bir 1968 vw kaplumbağanın fiyatı bile 2005 Astra H dan fazladır.

1997 de bende 1994 model bir Tipo vardı onu o zamanlar 1978 model bir VW type2 yuvarlak minibüs ile değiştirdiğimde onada gülmüşlerdi eski ve bitti demişlerdi bugün 1994 Tipo 4 bin lira VW minibüs ise 14.000 Lira

Ne iş ? Artık bu konuda uyanmakta fayda var çünkü herşey yeni değil, klasik diye birşey var, hobi denen birşey var... tek kapı spor coupe diye klasik ve kupon bir otomobil kavramı var

Bitti demek ise sanırım şimdilik ulus olarak sadece bize mahsus
 
En baştaki arkadaşın cahilliğine ve çiğliğine veriyorum astra g h vectra bc binen adam SFI den anlamaz yeni iyiyse görelim gelsin bakalım 20 yıl sorunsuzca...Ecotec iblisinin verdiği arızanın onda birini vermiyor bu motor...Ne varsa eskide var.OPELİN DE 95 MODEL ÜZERİSİNİ SALLA AT;))
 
arkadaslar f3 yarıslarını bilmezler icemaker......bir donup bakmak gerek diyorum...c20xe nin uzerine opel henuz iyi bir arac yapamadı ne yazık ki...
 
Senin yaş daha birşey değil, daha çok arabaya binersin ama senden oldukça büyük olarak açıkçası bende bugüne kadar calibra dan iyisine denk gelmedim ;)
ben de binmedim ;) yeni nesil orta üst segment araçlar da dahil hiçbiri bana göre calibranın yerini tutmaz onlardan inip calibranın onlara göre ilkel sayılabilecek koltuğuna oturunca bunu çok daha iyi anlıyor insan, temiz bir c20let ya da c20xe birçoğunu her anlamda üzer ...benim tek üzüldüğüm nokta bu calibraya ilk çıktığında sıfır alıp binmek varmış ...
 
ben de binmedim ;) yeni nesil orta üst segment araçlar da dahil hiçbiri bana göre calibranın yerini tutmaz onlardan inip calibranın onlara göre ilkel sayılabilecek koltuğuna oturunca bunu çok daha iyi anlıyor insan, temiz bir c20let ya da c20xe birçoğunu her anlamda üzer ...benim tek üzüldüğüm nokta bu calibraya ilk çıktığında sıfır alıp binmek varmış ...

Ben sıfır almıştım, hala bende :rolleyes: üzerinde tek bir modifiye bile yok ve üzerindeki tüm parçalar GM ve bugün hala her defasında 240 KM görüyor :cool: zaman içinde artık eskidi diyerek belki on kere değiştirecek oldum ama her defasında yenileri gördükçe bunlar daha iyi değil diye vazgeçtim ve en sonunda da artık yenilerle kıyas yapmaktan da değiştirme fikrinden de vazgeçtim çünkü calibra hepsinden farklı bugün nereye hangi otomobille gidersem gideyim ona gösterilen ilgiyi diğerlerine göstermediklerini her defasında görüyorum ;)
 
arkadaslar f3 yarıslarını bilmezler icemaker......bir donup bakmak gerek diyorum...c20xe nin uzerine opel henuz iyi bir arac yapamadı ne yazık ki...

Yapmadı bende biliyorum, ama yapsa bile birçoğunun anlamadığı şey bunlar artık klasik oldu bu yüzden yenileri daha iyi bile olsa bunlar yine onlardan iyidir çünkü kupondur külttür. Bu tüm dünyada böyledir zamanında ses getirmiş hiçbir otomobil bitmez nasıl laura branigan ın self control ü bitmiyorsa bunlarda bitmez
 
Geri
Üst