''SFI'' Sahipleri..

Okan Abi saygıyla eğiliyorum bilgilerin karşısında....
 
Bu arabaya inan bulasmak istemiyorum ama :
Uzerinde en cok tercih edilen blok var . Tabiki K20 de mukkemmel ama nedense turbo yapiminda bunu inatla tercih ediyorlar cidarlar vs vs
arti
138 hp lik olan arac 1.6 kapagi takilip p28 kullanilarak
iyi bir yazilimla 190 hp ler 200 hpler :))))
Basitlestirerek soyledim Atmo modu adina yani Dusun bu hpler

N/A yaptiginda sen dusun :) iyi hp ler cikiyor ancak Honda ATMO en guzeli .
Cayir cayir devir cevirebiliyorsun
B18A2 basarili bir calismada
BEN OPEL OPEL VE OPEL diyorum

C20XE C20 LET

Gonlum C36GET tede iste eheheh Yok yok

kapaktan kastın sadece b16a mı yoksa dereceli piston gerekli mi tbi şu da var gkm ile görüştüm bu arac için turbo kit ile 350 hp diyorlar ama aşagı inmek gerekir mi oda var turbo olarak en saglık olarak km olarak 100 bin diyorlar ondan sonra tekrardan motor lazım atom olarak tam acarmısın ne yapmak lazım engin bilgilerine lazım :D !!
 
Evet SFI master'lar standart bi gsi için egzoz tavsiyelerini alalım. Amaç performans. Ben aklımdakileri söyliyim;

Komple krom 60mm ara boru, ortaya ufak bi susturucu, sona remus magnex vs.

Komple krom 51mm ara boru, sona 60lık remus magnex vs.

Komple krom 57mm ara boru, sona 60lık remus magnex vs.
 
sona bi sebring xt 1 daha ii olur bence ama kare remusta cok güzel oturur :D
 
60 lık komple boru en sona remus derim ama ortaya ufak orta susturucu olmaz bence
 
ermanımmm bebegımm :D
 
aracını çok kasar spor orta susturucu bulabilirsen al tak remus çok ses yapar ama performanslı ekzostur 60 lık+spor orta susturucu+remus ideal olur kanımca
 
Geri
Üst