Arkadaşlarım lütfen
Şimdi araçların çekme gitme konusuna gelir isek misal benim amacım 140 geçemiyor çekme konusunda ise araç kasası itibarı ile ağır bir araç millet yüksek hızda rampa tırmanırken ben üçüncü vites ve gazı dinlemeden çıkmayı tercih ederim . Opel araçlarında şu gerçek kasaları ağır araçlar bu ağırlık ise bize konfor ve ses yalıtımı olarak dönüyor dez avantaj ise yakıt şimdi bir çok firma bu konuda ciddi çalışma içinde pejo şimdi 308 araçlarında 150 kilo diğer kasaya göre hafifletti araçlarını ve silindir sayısı üçe düştü ama buna karşın turbo beslemesi kullanıyor otomatik araçlarında daha fazla verim adına da klasik ama gelişmiş bir otomatik şanzuman kullanıyor . Araç adımların da önce tercihlerimizi belirlememiz gerek sonra bu belirlediğimiz başlıklara uyan araçları araştırmamız gerek
Şimdi araçların çekme gitme konusuna gelir isek misal benim amacım 140 geçemiyor çekme konusunda ise araç kasası itibarı ile ağır bir araç millet yüksek hızda rampa tırmanırken ben üçüncü vites ve gazı dinlemeden çıkmayı tercih ederim . Opel araçlarında şu gerçek kasaları ağır araçlar bu ağırlık ise bize konfor ve ses yalıtımı olarak dönüyor dez avantaj ise yakıt şimdi bir çok firma bu konuda ciddi çalışma içinde pejo şimdi 308 araçlarında 150 kilo diğer kasaya göre hafifletti araçlarını ve silindir sayısı üçe düştü ama buna karşın turbo beslemesi kullanıyor otomatik araçlarında daha fazla verim adına da klasik ama gelişmiş bir otomatik şanzuman kullanıyor . Araç adımların da önce tercihlerimizi belirlememiz gerek sonra bu belirlediğimiz başlıklara uyan araçları araştırmamız gerek