Merhaba arkadaşlar,
Geçmiş konularda laf arasında bahsetmiştim tekleme sorunundan,enjektör kabloları imiş değiştirdik kurtulduk.
Şimdi çok farklı bir problem ortaya çıktı:
Araç hararet olarak ve motor suyu sıcaklığı olarak normal seyirlerinde devam ediyor. 90-94 aralıklarında yani. Neyse, ancak araç ne kadar ısınırsa ısınsın LPG'ye geçiş yapmıyor. 15-16 KM sürdükten sonra yapıyor, onda da ilerledikçe(motor soğuk hava aldıkça) bir anda benzine geçip sonra birdaha LPG'ye geçiyor bu da tabii sarsıntıya yol açıyor ve yüksek devirleri göremiyorum. Önceden çalıştırdıktan sonra rölantide 2 dk beklese 40 dereceye gelse yetiyordu, şimdi maalesef tam tersi.
Yapılanlar:
Termostat değişti.
LPG ayarı yapıldı.
Sistemden kontrol edildi.
Araç OP-COM'a bağlanıp motor suyu sıcaklığı sensörden ölçüldü.
Sistem BRC sıralı sistem. Eski bi sistem, benden önceki dallama özensiz taktırmış.
Araç Vectra B 2.0
Sizce sorun ne olabilir?
Geçmiş konularda laf arasında bahsetmiştim tekleme sorunundan,enjektör kabloları imiş değiştirdik kurtulduk.
Şimdi çok farklı bir problem ortaya çıktı:
Araç hararet olarak ve motor suyu sıcaklığı olarak normal seyirlerinde devam ediyor. 90-94 aralıklarında yani. Neyse, ancak araç ne kadar ısınırsa ısınsın LPG'ye geçiş yapmıyor. 15-16 KM sürdükten sonra yapıyor, onda da ilerledikçe(motor soğuk hava aldıkça) bir anda benzine geçip sonra birdaha LPG'ye geçiyor bu da tabii sarsıntıya yol açıyor ve yüksek devirleri göremiyorum. Önceden çalıştırdıktan sonra rölantide 2 dk beklese 40 dereceye gelse yetiyordu, şimdi maalesef tam tersi.
Yapılanlar:
Termostat değişti.
LPG ayarı yapıldı.
Sistemden kontrol edildi.
Araç OP-COM'a bağlanıp motor suyu sıcaklığı sensörden ölçüldü.
Sistem BRC sıralı sistem. Eski bi sistem, benden önceki dallama özensiz taktırmış.
Araç Vectra B 2.0
Sizce sorun ne olabilir?