Şimdilik böyle Yazı beklemekte :) Corsa D 12

Valla once projeyi kafamda tasarladim sinrasinda ise malzemelerin tehmin ettim sonrasinda pert bir corsadan aldigim tampon uzerinde kesim islemi ve lipi yapistirma islemi ile devam ettim sonrasinda orjinal tamponu sokup bu tamponu taktim sonrasında asil sorun karsima cikti eksoz susturucusunun cok yakin olmasi sonra guzel bi kafa secimi ve guzel bir eksozcu ile bu sorunu hallettim yaklasik maliyetii 1000 tl oldu
 
çok güzel ve orjinal durmuş.kazasız belasız kullanmanı dilerim :) arka stopların karartılması daha sportif göstermiş aracı.Astra J gibi durmuş arkadan.Ek olarak yan etekleri spoiler'ı ve ön eki yaptırtabilirsin...Daha tamamlayıcı olur...Bu arada aklına şeytan girip yay düşünmeye başlarsan baştan unut derim konfor bitiyo bizim corsalarda ve alt takımda sorunlar çıkmaya başlıyor.bir de karter koruma ve ön ek heryere sürtmeye başlıyor :) virajlarda ve sert kalkışlarda dengesinin bozulması da cabası...
 
çok güzel ve orjinal durmuş.kazasız belasız kullanmanı dilerim :) arka stopların karartılması daha sportif göstermiş aracı.Astra J gibi durmuş arkadan.Ek olarak yan etekleri spoiler'ı ve ön eki yaptırtabilirsin...Daha tamamlayıcı olur...Bu arada aklına şeytan girip yay düşünmeye başlarsan baştan unut derim konfor bitiyo bizim corsalarda ve alt takımda sorunlar çıkmaya başlıyor.bir de karter koruma ve ön ek heryere sürtmeye başlıyor :) virajlarda ve sert kalkışlarda dengesinin bozulması da cabası...

teşekkür ederim :) ön ekide yaptim evo lip 3 yada 4. sayfada var fotorafi :) yanlar ve spoiler kaldi :) yaylar için hayla tereddütteyim :)
 
Çok güzel olmuş kardeşim, güle güle kullan. Bende yeni üye oldum siteye d 12 var bendede arka tamponu çok hoşuma gitti nerede yaptırdın acaba, bide kaça mal oldu ?


bırakın yaylar orjinal kalsın.keyfiniz kaçar.ayrıca arka yayların podyeden fırlama ihtimali var.corsaların podye boyu çok uzun.oraya takılan kısa boy yay 120km gibi bir hızda geçilen hafif bir tümsek ile yuvasından kurtulabiliyor.bir tanıdığımın başına geldi.bende de 3.ayında kauçuğundan kurtulmuştu.arabanın altına kaçan sigara paketini almak için eğilince görmüştüm :) tamirciye gidene kadar 20km sabit hızda bir tarafım uçuklamış halde tümseklere çukurlara girmeden gitmiştim :) orjinali kalsın ;)
 
bırakın yaylar orjinal kalsın.keyfiniz kaçar.ayrıca arka yayların podyeden fırlama ihtimali var.corsaların podye boyu çok uzun.oraya takılan kısa boy yay 120km gibi bir hızda geçilen hafif bir tümsek ile yuvasından kurtulabiliyor.bir tanıdığımın başına geldi.bende de 3.ayında kauçuğundan kurtulmuştu.arabanın altına kaçan sigara paketini almak için eğilince görmüştüm :) tamirciye gidene kadar 20km sabit hızda bir tarafım uçuklamış halde tümseklere çukurlara girmeden gitmiştim :) orjinali kalsın ;)


:) düşündürüyorsn yaylar konusunda bu söylediklerinden sonra :)
 
valla yine de sen bilirsin kardeşim ama bence elleme yaylara.Arkalar da önler gibi amartisör içine geçen yaylardan olsaydı değiştir derdim ama arka yaylar bağımısız olduğu için tehlike yaratabiliyor.yayların en uç boğumundan 4 parmak yanlamasına kestirsen bile(yani bir boğumun yarısını kestirsen bile) konfor direk bozuluyor kaldı ki spor yaylar tamamen çöktüğü için zıp zıp zıplarsın :) 3 marka denedim bi de üstüne orjinalleri kestirdim.tecrübe ile sabittir :)
 
valla yine de sen bilirsin kardeşim ama bence elleme yaylara.Arkalar da önler gibi amartisör içine geçen yaylardan olsaydı değiştir derdim ama arka yaylar bağımısız olduğu için tehlike yaratabiliyor.yayların en uç boğumundan 4 parmak yanlamasına kestirsen bile(yani bir boğumun yarısını kestirsen bile) konfor direk bozuluyor kaldı ki spor yaylar tamamen çöktüğü için zıp zıp zıplarsın :) 3 marka denedim bi de üstüne orjinalleri kestirdim.tecrübe ile sabittir :)

teşekkür ederim :)
 
Geri
Üst