Siz Siz Olun

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yalçın
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

yalçın

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
1,774
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Yaş
57
Siteyi ziyaret et
eco tech astra gsi corsa gsi bertone vectra b özellikle eco tech araçlarınıza sekman attırmayın sakın ama sakın benden size tavsiye motor yapın piston değişin ama sakman attırmayın yoksa yağ yakma devam ederrrrr
 
Çok haklısın. Bitik motoru segman atarak kurtarmaya çalışmak sağlıksız, ucuz bir işlemdir ama, motor sağlığı açısından hayalden öte birşey değildir. Gerçek biniciler bu tür işlere girmezler. Segman attırmak argo tabirle aracı kısa yoldan başkasına kakalamak içindir. Yıllarca birbiriyle uyum içinde çalışan çok hassas motor parçalarının zaman içinde aşınmasından sonra, sadece birkaç parça değiştirerek motora rektefe işlemi yapmak hatadır. Yeni takılan parçalar ne kadar orjinal olursa olsunlar eski parçalara uyum sağlayamayacağı için tekrar ve daha çabuk aşınacaktır.
 
Çok teşekkürler Yalçın abi bu bilgi için:alkis: :alkis: :alkis:
 
sekman atılsın yaws ama gömlek silindirlerde değişsin piston silindir segman o zaman tam motor rektefiyesi olur ve sıfır motor kullanılmış kasa kaporta olarak kullanırsınız...
 
eco tech astra gsi corsa gsi bertone vectra b özellikle eco tech araçlarınıza sekman attırmayın sakın ama sakın benden size tavsiye motor yapın piston değişin ama sakman attırmayın yoksa yağ yakma devam ederrrrr


yalçın abi silivriden volkan gürpınarın slmı var üzerimde kalmasın
 
Geri
Üst