2015 yılındaki yazım aynen kopyalıyorum hocam..
Arkadaşlar aracım 2012 Model Simli Siyah Astra H 1.3 cdti essential comfort paket garantisi bitmiş durumda.
Arkadaşlar aracım geçen ay "soğutma sıvısı seviyesi" uyarısı vermeye başladı. İlk başta çok tedirgin oldum çünkü soğutma suyu hepimizin bildiği gibi çok önemlidir ve arabanın tabir-i caizse can suyudur. Yoğun trafikte çektim kenara ve açtım kaputu baktım ki hiçbir sıkıntı yok. Kaçak ve eksilme de yok. Neyse dedim ok tuşuna basarak devam ettim. Sonraki günler ara ara bu arızayı vermeye devam etti hatta sitemize de yazdım. Araştırmalarım sonucu bu arızanın Astra h larda hatta bazı İnsignialarda kronik bir sorun olduğunu ve sensör ile kabın birlikte değiştiğini öğrendim. işçilik ile birlikte servislerde 250-300 lira gibi bir rakam çıkıyor. Düşündüm ve durumun benim suçum olmadığına kanaat getirip olayı bir akşam Opel Türkiye'ye yazmaya karar verdim. Olayın kronik olduğunu ve parçanın sürücü hatası olamayacak bir konumda olduğunu anlatan bir yazımı Opel Türkiye ye gönderdim. Eğer kabul etmezlerse olayı mahkemeye taşıyacağımı bildirdim ve elimde kanıtların(birçok sürücünün mağdur olduğuna dair internet yazıları) olduğunu beyan ettim. Ertesi gün Opel Türkiye (İzmir) bana geri dönüş yaptı. Telefonu düzgün diksiyonlu bir hanımefendi açtı ve olayı incelemeye aldıklarını, en yakın zamanda hangi servise aracımı götürmek istediğimi sordu. Her zaman Zeytinburnu Odak servisini kullandığım için orayı istedim. Ardından hemen beni Odak müşteri temsilcisi aradı ve randevu kararlaştırdık. Arabamı dün servise götürdüm incelendi ve sonuç Opel Türkiye ye yazıldı. Bugün ise bana saat 14:00 sularında dönüş yapıldı ve bakımlarım düzgün, aracım kazasız olduğu için iyi niyetimizinde bir sembolü olarak parçanın dilediğim zaman ücretsiz değiştirileceğini aktardılar. Hemen yakalamışken atladım arabaya gittim. Sağ olsun Zeytinburnu Odak servisindeki Tarık kardeşim arabayı alıp gereken işlemleri yapıp değişimi sağladı. Her zaman servisleri ve Opel Türkiye yi burada ezeriz ama sağ olsunlar bana bu iyiliği yapıp belirli bir masraftan kurtardılar. Opel Türkiye deki bayan Çarşamba günü yine arayıp durumu kontrol edeceğini ve yakından ilgilendiklerini söyledi ve 3 kere aradı. Bana herhangi bir fatura gibi bir şey verilmediği için paylaşamıyorum ama olay budur. Teşekkürler GM Türkiye, Teşekkürler Opel Türkiye, Teşekkürler Zeytinburnu Odak Opel , Teşekkürler 3 senedir Servis danışmanım olan sohbeti şahane Tarık kardeşim..
Arkadaşlar aracım 2012 Model Simli Siyah Astra H 1.3 cdti essential comfort paket garantisi bitmiş durumda.
Arkadaşlar aracım geçen ay "soğutma sıvısı seviyesi" uyarısı vermeye başladı. İlk başta çok tedirgin oldum çünkü soğutma suyu hepimizin bildiği gibi çok önemlidir ve arabanın tabir-i caizse can suyudur. Yoğun trafikte çektim kenara ve açtım kaputu baktım ki hiçbir sıkıntı yok. Kaçak ve eksilme de yok. Neyse dedim ok tuşuna basarak devam ettim. Sonraki günler ara ara bu arızayı vermeye devam etti hatta sitemize de yazdım. Araştırmalarım sonucu bu arızanın Astra h larda hatta bazı İnsignialarda kronik bir sorun olduğunu ve sensör ile kabın birlikte değiştiğini öğrendim. işçilik ile birlikte servislerde 250-300 lira gibi bir rakam çıkıyor. Düşündüm ve durumun benim suçum olmadığına kanaat getirip olayı bir akşam Opel Türkiye'ye yazmaya karar verdim. Olayın kronik olduğunu ve parçanın sürücü hatası olamayacak bir konumda olduğunu anlatan bir yazımı Opel Türkiye ye gönderdim. Eğer kabul etmezlerse olayı mahkemeye taşıyacağımı bildirdim ve elimde kanıtların(birçok sürücünün mağdur olduğuna dair internet yazıları) olduğunu beyan ettim. Ertesi gün Opel Türkiye (İzmir) bana geri dönüş yaptı. Telefonu düzgün diksiyonlu bir hanımefendi açtı ve olayı incelemeye aldıklarını, en yakın zamanda hangi servise aracımı götürmek istediğimi sordu. Her zaman Zeytinburnu Odak servisini kullandığım için orayı istedim. Ardından hemen beni Odak müşteri temsilcisi aradı ve randevu kararlaştırdık. Arabamı dün servise götürdüm incelendi ve sonuç Opel Türkiye ye yazıldı. Bugün ise bana saat 14:00 sularında dönüş yapıldı ve bakımlarım düzgün, aracım kazasız olduğu için iyi niyetimizinde bir sembolü olarak parçanın dilediğim zaman ücretsiz değiştirileceğini aktardılar. Hemen yakalamışken atladım arabaya gittim. Sağ olsun Zeytinburnu Odak servisindeki Tarık kardeşim arabayı alıp gereken işlemleri yapıp değişimi sağladı. Her zaman servisleri ve Opel Türkiye yi burada ezeriz ama sağ olsunlar bana bu iyiliği yapıp belirli bir masraftan kurtardılar. Opel Türkiye deki bayan Çarşamba günü yine arayıp durumu kontrol edeceğini ve yakından ilgilendiklerini söyledi ve 3 kere aradı. Bana herhangi bir fatura gibi bir şey verilmediği için paylaşamıyorum ama olay budur. Teşekkürler GM Türkiye, Teşekkürler Opel Türkiye, Teşekkürler Zeytinburnu Odak Opel , Teşekkürler 3 senedir Servis danışmanım olan sohbeti şahane Tarık kardeşim..