Soğutma suyu yedek kabındaki kararma/ kirlenme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sas_sas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sas_sas

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
790
Tepkime puanı
13
Puanları
18
Slmlr,

40.000 km deki 2011 otom v. Corsa D 1.4 Benzin+ LPG aracımdaki Soğutma suyu plastik kabındaki (kırmızı antifriz kullanmama ve su eksilmesi olmamasına rağmen) kararma şeklindeki kirlenmenin anlamı ne olablir?
 
kaptan kaynaklı muhtemelen bende de aynı araç var şuan suyu kapağı açıp ya ad aracı sallayarak kontrol edebiliyorum
bir de merak ettiğim sizin araç rolanti de kaç devirde çalışıyor. Gİzli menüden baktınız mı hiç
 
2011 model aracın antifirizini hiç değiştirdinizmi tamamen boşaltarak?

Sony Z5 cihazımdan gönderildi
 
2011 model aracın antifirizini hiç değiştirdinizmi tamamen boşaltarak?

Sony Z5 cihazımdan gönderildi



Öncelikle yedek su deposu , radyatördeki suyun devir daimde geçici park ettiği yerdir , geçmişte Astra F arabamın yedek su deposu bayağı koyu bir renk almıştı , depoyu söktüm , bir ayuç kum ve bir miktar por çöz kimyasal ile çalkalayınca tertemiz cam gibi olmuştu. Hemen ardından da radyatördeki eski antifirizi komple değiştirip ,1/1 ölçüde su yeşil antifiriz koydum ve o temiz haliyle bir yıl sonra satıldı.


Tapatalk kullanarak iPhone 6 S aracılığıyla gönderildi
 
Aynen benim de ustam temizledi tiner ve kumla

Sony Z5 cihazımdan gönderildi
 
Temizledikten sonra içinde kum tanesi kalmamasını dikkat edin. Kum tanesi kalırsa radyatör de istenmeyen sonuçlar açabilir
 
Slmlr,

40.000 km deki 2011 otom v. Corsa D 1.4 Benzin+ LPG aracımdaki Soğutma suyu plastik kabındaki (kırmızı antifriz kullanmama ve su eksilmesi olmamasına rağmen) kararma şeklindeki kirlenmenin anlamı ne olablir?

Bende de aynı problem var. Usta devirdaimden contasındandır, soğutma suyuna yağ kaçırmaya başlamış dedi. Motor havalandırma hortumlarını sköüp baktırın hortumların içi krema gibiyse yağ kaçırma vardır suya.
 
Geri
Üst