- Konuyu Başlatan
- #21
T
Turbo-
Bilgi Girilmemiş
Ynt: Sonunda Yaylandık
Hepinize tesekkur ederim arkadaslar
Hepinize tesekkur ederim arkadaslar
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
UNS link' Alıntı:Yay takmak uzun vadede amortisorleri zorlayabilir bunun için coilover öneririm...
Konfor hangi yayı takarsanız takın azalacaktir ve fakat yine coil de bu azalma daha azdır yani daha konforludur...
Yayı kisaltip, spor yapıp, amortisorleri standart bırakırsanız aracınız sertlesir, ikisinin de esneme payları birbirine yakın olup, calışma oranları da benzerse konfor artar...
Dikkat etmeniz gerekenler konusu kisiseldir bence... Su bır gerçektir ki aracın altını çarpmadan çarpmamayi ogrenemezsiniz..
İlla ki ufak tefek surtmeler olacaktır ki bu surtmelerin de %50 si orta susturucu kazan geri kalanı da karter dir...
Karter surtmelerinde sıkıntı olmaz adı üstünde korumadir zaten o, ama kazan nsa da darbelere çok dayanıklı değildir... Zedelenme, çizik, yırtılma olabilir... Buna dikkat edilmelidir diye düşünüyorum...
Aracınız yayi taktiracaginiz yere göre değişmek üzere yürüyen aksamini garanti dısı bırakır...
Araçta hortum lokurtusu sesi gelebilir, çukura sert girdiğinizde yay spirallerinin birbirine çarpma sesi gelebilir...
Marka olarak Eibach, HR, KW, Vogtland, Bilstein onerebilirim...
Yay da KW çok düşürür... Coil de Bilstein öneririm, bizim araçlar için kiti mevcuttur...
Yok ama ingiltereden bulmuştum biraz pahalidir kendileri ama tam pist aracı yaratıyor...Aktaş link' Alıntı:tunç yoksa sen bilstein filanmı aldın