Spor yaylı , Coilover'lı ASTRA J ler ... Bakalım en düşük kim :D

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Tnrylsl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Spor yaylı , Coilover'lı ASTRA J ler ... Bakalım en düşük kim :D

onder12 link' Alıntı:
ben araba sürmek ve ana bi kaç önemli husus dışında arabalardan hiç anlamam. buna ve sizin bilgilerinize dayanarak bir kaç sorum olacak..

1-) bende öyle çok fazla alçaltmayı sevmiyorum. (tabiki bu bi zevk meselesi ve benim gibi düşünmeyenlere saygım sonsuz) önleri 2 cm arkaları 3 cm alçaltmak istiyorum. arkası fazla yüksek sanki. böyle bi imkanım varmı acaba? olsada nasıl gözükür sizce? bana arabanın önü zaten alçak gibi geliyo 1 cm fark koyulmalı sanki  023hm

2-) arabayı genelde ben sürüyorum ama ailemle (babam, annem, babaannem gibi ağır protokol) gezerken rahatsız edici olurmu ? ailem rahatına düşkündür biraz :)

3-) arabaya 5 kişi falan binip hızlı sürüşlerde veya istanbul yollarında sorun yaşarmıyım acaba ? baya bildiğiniz köstebek yuvası gibi oldu buralar  madd

şimdiden  thnxx :)

önder ben sana kendı bıldıgımı soyluyeyım on arka farklılık nasıl olur bılemıyorum hem guvenlık acısından hem dıger yaratabılecek problemler acısından.onun harıcınde tabıkı kasıslerı vs daha cok hıssedeceksın bu normal cunku o yukseklık bu tarz durumları abzorve edıyor onun ıcın var cok asırı bagaj + kılolu yolcular kombınasyonunda surtmeler olabılır.
 
Ynt: Spor yaylı , Coilover'lı ASTRA J ler ... Bakalım en düşük kim :D

astralover link' Alıntı:
şuanda minimum 3.5 vardır sende bu 7 olarak dusundugumuz zaman hayal edemiyorum desem yeridir.

lastıkler tam sag sol hareketi yapmayabılır bile.

dediğim gibi çok gocuyor araba hoslanmıyorum ben

şuan önler 5 arkalar 4  :)  :) araştırmalarım sonucu çamurluklarımız geniş 10 cme kadar sıkıntı çıkarmıyo güzel bi jant kombinasyonuyla inş sizinde hoşunuza gider
 
Ynt: Spor yaylı , Coilover'lı ASTRA J ler ... Bakalım en düşük kim :D

Tnrylsl link' Alıntı:
şuan önler 5 arkalar 4  :)  :) araştırmalarım sonucu çamurluklarımız geniş 10 cme kadar sıkıntı çıkarmıyo güzel bi jant kombinasyonuyla inş sizinde hoşunuza gider

sen bu işlemi yap seninle buluşmak isterim gerçekten resimle falan olmaz cidden canlı canlı görmek istiyorum.

10 santim nedir ya hayal edemedim lastikler tam dönmez heralde.
 
Ynt: Spor yaylı , Coilover'lı ASTRA J ler ... Bakalım en düşük kim :D

onder12 link' Alıntı:
ben araba sürmek ve ana bi kaç önemli husus dışında arabalardan hiç anlamam. buna ve sizin bilgilerinize dayanarak bir kaç sorum olacak..

1-) bende öyle çok fazla alçaltmayı sevmiyorum. (tabiki bu bi zevk meselesi ve benim gibi düşünmeyenlere saygım sonsuz) önleri 2 cm arkaları 3 cm alçaltmak istiyorum. arkası fazla yüksek sanki. böyle bi imkanım varmı acaba? olsada nasıl gözükür sizce? bana arabanın önü zaten alçak gibi geliyo 1 cm fark koyulmalı sanki  023hm

2-) arabayı genelde ben sürüyorum ama ailemle (babam, annem, babaannem gibi ağır protokol) gezerken rahatsız edici olurmu ? ailem rahatına düşkündür biraz :)

3-) arabaya 5 kişi falan binip hızlı sürüşlerde veya istanbul yollarında sorun yaşarmıyım acaba ? baya bildiğiniz köstebek yuvası gibi oldu buralar  madd

şimdiden  thnxx :)


böyle bi imkanınız var iki şekilde

1-coilover alırsınız arkayla önü kafanıza göre farklı ayarlayabilirsiniz fakat bu bu iş için çok maliyetlidir ... ևünkü bizim astralar için kw coiloverları mevcut ülkemizde ve varian1 2.500 , variant 2 3500 ve variant 3 4500 tl gibi fiyatarda 10 gün önceki kurla böyleydi ben sordum

2- sıcak veya soğuk press yöntemi
sıcak press bi kere yapılır ve yapıldığı gibi kalır
soğuk preeste ise istenildiği zaman eski ayara geri dönülebilir fakat ikiside sanayi işidir ...
yay ısıtılarak veya soğutularak istenilen ayara getiriliyo araştırmalarım sonucu sıkıntı yaşayan çıkmamış bundan dolayı bununda maliyeti 150-200 tl arasıdır
 
Ynt: Spor yaylı , Coilover'lı ASTRA J ler ... Bakalım en düşük kim :D

Tnrylsl link' Alıntı:
böyle bi imkanınız var iki şekilde

1-coilover alırsınız arkayla önü kafanıza göre farklı ayarlayabilirsiniz fakat bu bu iş için çok maliyetlidir ... Çünkü bizim astralar için kw coiloverları mevcut ülkemizde ve varian1 2.500 , variant 2 3500 ve variant 3 4500 tl gibi fiyatarda 10 gün önceki kurla böyleydi ben sordum

2- sıcak veya soğuk press yöntemi
sıcak press bi kere yapılır ve yapıldığı gibi kalır
soğuk preeste ise istenildiği zaman eski ayara geri dönülebilir fakat ikiside sanayi işidir ...
yay ısıtılarak veya soğutularak istenilen ayara getiriliyo araştırmalarım sonucu sıkıntı yaşayan çıkmamış bundan dolayı bununda maliyeti 150-200 tl arasıdır

Isıtılarak kısmını kafamda canlandırdım ama soğutularak kısmı çok enteresan, nasıl bir işlem sen biliyor musun Taner? Merak ettim nasıl yapıldığını. (:
 
Ynt: Spor yaylı , Coilover'lı ASTRA J ler ... Bakalım en düşük kim :D

GNSpower link' Alıntı:
Isıtılarak kısmını kafamda canlandırdım ama soğutularak kısmı çok enteresan, nasıl bir işlem sen biliyor musun Taner? Merak ettim nasıl yapıldığını. (:

abi işin detayını bence çok bilmiyorum ama soğuk şoklarla yapıldığını söylemişti usta , sıcaktan avantajı soğuk press 3 cm yapıldın mı orjinal yay daha sonra sıkıldın sıcak press uygulanıp yine yay orjinal haline gelebiliyo tabi yay zararı varmıdır yok mudur bilmiyorum
 
Ynt: Spor yaylı , Coilover'lı ASTRA J ler ... Bakalım en düşük kim :D

@astralover haklısınız işin bide güvenlki boyutu var

@Tnrylsl evet coilover biliyorum en sağlıklısıda o ama bahsettiğiniz rakamlarda ufak tefek değilmiş :D  ısıtma soğutma falanda zararlı olur heralde çünkü yayın kimyasıyla oynanıyo sonuçta. sert bi çukurda kırılır falan sonra arabayı hepten yere oturttururuz :D en iyisi leylek gibi ve sağlıklı orjinal hali gibi gözüküyo
 
Geri
Üst