- Katılım
- 25 Ara 2014
- Mesajlar
- 24
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
Arkadaşlar,
Aracım 2000 Model Opel Corsa 1.2 Benzinli 16V
1-) Aracımda aldığım günden beri su eksilmesi yaşıyorum. Ortalama 3 günde bir neredeyse su deposu boşalıyor. Daha önce komple su tesisatı deişti. Kaloriferde dahil. Araçta hararet 90ı görüyor, sonra hemen düşüyor. Kaloriferden sıvak hava hiç gelmiyor. Düğmeler sağlam, eminim.
- Termostat arızasımıdır ?
- Kalorifer peteği mi tıkalıdır ?
2-) Aracımın bakımını yeni yaptırdım. Yağ, yağ pompası yeni değişti. Castrol marka yağ koydu usta. Şuanda motorun üstündeki yağ kapağını açtığım zaman kapağın altı sütlü kahve renginde kremamsı bir tabaka ile dolu. Yağ çıbuğunu çektiğim zaman gözle görülür bir şekilde su karıştığı belli.
Fakat arabamda, boğulma, çekişten düşme, titreme gibi problemler yok. Hatta 1.2 olmasına rağmen dik yokuşta bile araç tık demiyor. Günde iş yerine 17 km gidiş, 17 km geliş toplamda 32 km kullanıyorum. Çoğu kişi çok fazla km yapılmadığı için yapda bu tarz şeylerin olabileceğini yazıyor söylüyor.
- Motor Üst Kapak Contada mı sorun var ?
- Yoksa 1. maddedeki sıkıntılardan dolayı mı böyle bir sorunla karşılaşıyorum ?
ÖNEMLİ ; Krank mili sensörü arıza yapmıştı. Araba çalışmıyordu, değiştrdim arabanın çalışmasında hiçbir problem yoktu fakat İstanbula rağan karda ve sonrasında (23-24 Şubat) araç ilk marş bastığımda sanki bayılacakmış gibi oluyor sonrasında kendine geliyor ve çalışıyor. Karın çok yapdığı gün gaza basmadan çalıştıramadım.
- Bunun sebebi ne olabilir ?
Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
Şimdiden herkeze teşekkürler.
Aracım 2000 Model Opel Corsa 1.2 Benzinli 16V
1-) Aracımda aldığım günden beri su eksilmesi yaşıyorum. Ortalama 3 günde bir neredeyse su deposu boşalıyor. Daha önce komple su tesisatı deişti. Kaloriferde dahil. Araçta hararet 90ı görüyor, sonra hemen düşüyor. Kaloriferden sıvak hava hiç gelmiyor. Düğmeler sağlam, eminim.
- Termostat arızasımıdır ?
- Kalorifer peteği mi tıkalıdır ?
2-) Aracımın bakımını yeni yaptırdım. Yağ, yağ pompası yeni değişti. Castrol marka yağ koydu usta. Şuanda motorun üstündeki yağ kapağını açtığım zaman kapağın altı sütlü kahve renginde kremamsı bir tabaka ile dolu. Yağ çıbuğunu çektiğim zaman gözle görülür bir şekilde su karıştığı belli.
Fakat arabamda, boğulma, çekişten düşme, titreme gibi problemler yok. Hatta 1.2 olmasına rağmen dik yokuşta bile araç tık demiyor. Günde iş yerine 17 km gidiş, 17 km geliş toplamda 32 km kullanıyorum. Çoğu kişi çok fazla km yapılmadığı için yapda bu tarz şeylerin olabileceğini yazıyor söylüyor.
- Motor Üst Kapak Contada mı sorun var ?
- Yoksa 1. maddedeki sıkıntılardan dolayı mı böyle bir sorunla karşılaşıyorum ?
ÖNEMLİ ; Krank mili sensörü arıza yapmıştı. Araba çalışmıyordu, değiştrdim arabanın çalışmasında hiçbir problem yoktu fakat İstanbula rağan karda ve sonrasında (23-24 Şubat) araç ilk marş bastığımda sanki bayılacakmış gibi oluyor sonrasında kendine geliyor ve çalışıyor. Karın çok yapdığı gün gaza basmadan çalıştıramadım.
- Bunun sebebi ne olabilir ?
Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
Şimdiden herkeze teşekkürler.