Subap Hassasiyeti nedir?

lpgye uyumlu sibopların adı stelitli diye geçiyor... alırken parçacıya bu şekilde sormak lazım...güneş supsan falan yerli markalarda vardı sanırım

ben yavaştan para biriktirmeye başlayayım. gerçi şu anda duman falan atmıyorama ileriye dönük subaplar, bobin, enjektörler hep değişecek bu gidişle. :sopa:
 
ben yavaştan para biriktirmeye başlayayım. gerçi şu anda duman falan atmıyorama ileriye dönük subaplar, bobin, enjektörler hep değişecek bu gidişle. :sopa:

o tarz bir şey olursa ki lpg ayarınız düzgünse ve çok yüksek devirlerde devamlı basmıyorsanız bana göre kolay kolay olmaz... değişecekler belli...
üst takım conta
triger seti devirdaim v kayışı...sökülmüşken değiştirmekte fayda var
sibop takımı
buji,yağ, antfriz....
kapakçı 250 işçilik alsa ki tutmaz sanırım okadar...
tamircide 250 alsın...
hepsi 1000 liraya çıkar...
şimdi lpgde subap yakacak diyerekde kafanızı devamlı bunla meşgul etmeyin derim... olursa bi problem yaptrırısınız... belkide olmaz... yani takmayın kafanıza...
bana göre bu sorun lpgde ayarın fakirde olmasından kaynaklanıyor... yada erkenden olmasına fakir ayar sebep oluyor diyebiliriz... birde az yakıyor diyip insafsızca yüksek devirde uzun süre kullanım...
 
o tarz bir şey olursa ki lpg ayarınız düzgünse ve çok yüksek devirlerde devamlı basmıyorsanız bana göre kolay kolay olmaz... değişecekler belli...

üst takım conta

triger seti devirdaim v kayışı...sökülmüşken değiştirmekte fayda var

sibop takımı

buji,yağ, antfriz....

kapakçı 250 işçilik alsa ki tutmaz sanırım okadar...

tamircide 250 alsın...

hepsi 1000 liraya çıkar...

şimdi lpgde subap yakacak diyerekde kafanızı devamlı bunla meşgul etmeyin derim... olursa bi problem yaptrırısınız... belkide olmaz... yani takmayın kafanıza...

bana göre bu sorun lpgde ayarın fakirde olmasından kaynaklanıyor... yada erkenden olmasına fakir ayar sebep oluyor diyebiliriz... birde az yakıyor diyip insafsızca yüksek devirde uzun süre kullanım...


Eyvallah sağolun mümkün mertebe kafayı takmamaya çalışıyorum ama yolda kalmak en büyük korkum daha önceki araçlarımda (ikisi de 10 yaş üstü idi) yaşadım şimdi böyle genç arabada sırf bakımlarını aksatmak yüzünden yaşamak istemiyorum. O yüzden hassas davranıyorum. Genelde maks 2500 devire çıkıyorum sonra vites atıyorum zaten SHİFT ışığı yanıyor. uzun yolda biraz basıyoruz. E gençlik var serde :) uzun yola da ayda 1-2 kere çıkarım. Yani elimden geldiğince sıkıştırmıyorum arabayı.

Son olarak şunları soracağım. Bu yaptığınız hesaba çelik subaplar dahil mi? Bir de benim araçta triger zincir illa değiştirelim mi hazır açmışken? Çünkü daha 50-60.000 km ömrü var onun.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Eyvallah sağolun mümkün mertebe kafayı takmamaya çalışıyorum ama yolda kalmak en büyük korkum daha önceki araçlarımda (ikisi de 10 yaş üstü idi) yaşadım şimdi böyle genç arabada sırf bakımlarını aksatmak yüzünden yaşamak istemiyorum. O yüzden hassas davranıyorum. Genelde maks 2500 devire çıkıyorum sonra vites atıyorum zaten SHİFT ışığı yanıyor. uzun yolda biraz basıyoruz. E gençlik var serde :) uzun yola da ayda 1-2 kere çıkarım. Yani elimden geldiğince sıkıştırmıyorum arabayı.

Son olarak şunları soracağım. Bu yaptığınız hesaba çelik subaplar dahil mi? Bir de benim araçta triger zincir illa değiştirelim mi hazır açmışken? Çünkü daha 50-60.000 km ömrü var onun.


Sent from my iPhone using Tapatalk

zincirse daha uzun ömürlü diye biliyorum...
arıza verecek olursa önceden belli eder kendini zaten... yolda kalmassın... önce ince ince ateşleme hatası tekleme tarzı şeyler olur... o şekildede bi kaç hafta belki ay kullanırsın şak diye yolda bırakmaz... basacağın zaman al benzine canına oku ama gazda yüksek devirlere çıkma yeter....
 
Tamamdır bunlara dikkat ediyorum gerisi Allah kerim diyorum.

Teşekkürler


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Düzgün montaj yapılmış bir LPG kiti ateşleme sistemini bozmaz, 10 yıl önceki sistemler ateşleme bobininden enerji alıyordu, şimdi bobinden alınmayan sistemler en ufak etkilemezler ateşlemeyi...
SUPSAN mercedes gibi bir markaya subap üretiyor, gayet kalitelidir subapları...
 
1000 triger dahil hangi usta değiştiriyor. En az 10 yere farlı şehirlerde bile fiyat aldım. 1500 triger dahil 1 kişi bile altına düşmedi.
 
Eyvallah sağolun mümkün mertebe kafayı takmamaya çalışıyorum ama yolda kalmak en büyük korkum daha önceki araçlarımda (ikisi de 10 yaş üstü idi) yaşadım şimdi böyle genç arabada sırf bakımlarını aksatmak yüzünden yaşamak istemiyorum. O yüzden hassas davranıyorum. Genelde maks 2500 devire çıkıyorum sonra vites atıyorum zaten SHİFT ışığı yanıyor. uzun yolda biraz basıyoruz. E gençlik var serde :) uzun yola da ayda 1-2 kere çıkarım. Yani elimden geldiğince sıkıştırmıyorum arabayı.

Son olarak şunları soracağım. Bu yaptığınız hesaba çelik subaplar dahil mi? Bir de benim araçta triger zincir illa değiştirelim mi hazır açmışken? Çünkü daha 50-60.000 km ömrü var onun.


Sent from my iPhone using Tapatalk
O shift e gore hareket edersek araba bayilip daha cok yakiyor bence, 2000 devirde bile cikiyor bazen

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Subab hassasiyeti budur. Arabanın motoruna iyi sıkışmış. 1500 tlcikle kurtardım.

20150201_202449.jpg


20150201_202608.jpg
 
Son düzenleme:
geçmiş olsun. Allahtan kopmamış
 
Geri
Üst