Suda kalan Opel Astra H araçta ECN 30204 hatası ve rölantide tekleme.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cronostr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
klimayı açtığınız için araç bir üst devire geçiyor. boşta rölantide devir dalgalanması genelde vakum kaçağına işaret ediyor.
maf sensörü olabilir olmaz değil. ben 2 sene aradım toplu iğne ucu kadar conta kaçağı sebep oluyormuş . ustalar su döküp yaw bunda kaça yok deyip durmalarına rağmen kaçak çıktı...
 
senin yerinde olsam araç suda kaldığından tüm soketlerde ıslandığından oksitlenme olmuştur o soketleri tek tek söküp balata spreyi veya ona eşdeğer bir şeyle temizlerdim
 
Boğaz kelebeği adaptasyonu diye bir şey duydum. Benim araç Opel astra classic 3 essentia comfort modeli, A16XER motorlu. Bu araç için boğaz kelebeği adaptasyonu gerekli mi, yoksa kendi otomatik yapıyor mu? Bilen var mı arkadaşlar? Yaptırmak gerekiyorsa nasıl yapılıyor?
 
Arkadaşlar opcom ile rölanti ayarlanması, adaptasyon gibi işlemler yapılabiliyor mu? Bir de şu an alabileceğimiz orijinal (çin malı olmayan) opcom cihazı tavsiye edebilir misiniz?
 
1.95 versiyon Opcom cihazı aldım. Rölantiyi biraz yükseltmek istiyorum. Belki rölanti dalgalanmasını çözebilirim. Bunun için opcomdaki hangi menüden giriş yapmam gerekiyor? (İngilizce yazılımda) Bir de aracın verdiği değerleri opcomda izleyerek nerede problem olduğunu anlayabilir miyim? Üstatlardan yardım bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
 
Sayın forum üyeleri,
Bugün aracımdaki arızanın, (muhtemelen yere düşme sonucu) ucu yamulan ve aralığı azalan bir bujiden olduğunu tespit etmiş ve takım olarak değişimi sonucu rölantideki devir dalgalanması ve tekleme sorununu çözüme ulaştırmış bulunmaktayım. Değerli fikirleriyle katkıda bulunan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Sayın forum üyeleri,
Bugün aracımdaki arızanın, (muhtemelen yere düşme sonucu) ucu yamulan ve aralığı azalan bir bujiden olduğunu tespit etmiş ve takım olarak değişimi sonucu rölantideki devir dalgalanması ve tekleme sorununu çözüme ulaştırmış bulunmaktayım. Değerli fikirleriyle katkıda bulunan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

Nasıl yani ya? Kontrol edilmedi mi bujiler? Ben ateşleme problemlerinde ilk iş bujilere yöneliyorum. En çok onlar arıza çıkarır malum.
 
Geri
Üst