Tek tırnaklımı yoksa çift tırnaklı bujimi???

thekinger1

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
203
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Slm sevgili opelci dostlarım.Yeni aldığım 98 astra F imin geçenlerde bakımını yaptırdım.Üzerindeki bujinin tek tırnaklı olduğunufarkettik.hemen çift tırnaklıyla değiştirdik.Aracın sesi bile değişti ilk etapta.Ancak bu kez fazla yakmaya başladı bir miktar.Bunun üzerine LPG yi takan yere gittim.onlarda yeni bi praogram yüklediler herşey normal dediler.Araçfa yüke bindirince zellikle 2. vitesde tekleme vardı.Lpg ci bobinlerden olur dedi.bende bujiler değiştirdim farkedermi dedim orda başka bi usta bunlar zaten fabrika çıkışı tek tırnaklı dedi bende çift tırnaklı diye biliyorum dedim.Neyse LPG ci düzelmezse bobiini değiştir düzelir dedi.İçime sinmedi opel parçacısına uğradım hemen.onlar fabrika çıkışının çift tırnak buji olduğunu ancak yeni nesil tek tırnaklı bujilerin daha iyi ateşlediğini anlattı.eski tek tırnakla yeni tek tırnak bujileri gösterdi benim araçtan söktüklerimiz yeni nesil bujilermiş:( yani code 031.aslında arada ateşleme anlamında çok fazla fark olmayacağını söyledi.şimdi size sormak istediğim tek tırnakla çift tırnak değiştirilince ayar değişirmi yada ayar yapmak gerekirmi,arada ne fark vardır yeniden tek tırnakmı taksam.performans olarak pek farklı bi durumu yok.tecrübeli opelci dostlarımızın düşüncelerini bekliyorum.saygılarımla,
 
Orjinal fabrika çıkışı buji kullanmanızı öneririm , arabanızda eğer gaz yerken tekleme gaz yememe varsa hele ki benzinde buyuk olasılık buji kabloları veya ateşleme bobininden kaynaklanabilir. Ayrıca bu duruma elektriksel arızalar da sebep olabilir (gaz pozisyon sensörü debimetre vs) . Size tavsiyem şu Salim bey astranızı tech 1 e baglatın elektriksel arızalarını gorun .Olmadı ateşlemede probleminiz olabilir teşekkurler
 
bosch süper 4.... tek geçerim.. benzin-lpg sorunsuz...
 
Burak bosch süper4 çift tırnaklımı?ben çift tırnaklıya geçtim zaten.ama bobinden kaynaklanıyo olabilir sorunum çünkü benzinde bi sorun yaşamıyorum
 
verilen linki inceledim 4 tırnaklıymış.ama ben 2 tırnaklıda yaşıyorum zaten sorun.bide genel kanı tek tırnaklı lpg araçlarda daha iyi performans verdiği yönde.bu süper 4 ü lpg li araçlarında taktırıp deneyen varmı acaba nası sonuçlar almışlar?
 
arkadaşım sanırım konuyu tam olarak takip etmemişsiniz! Lpg li araçlarda daha iyi performans verdiğini söylüyebilirim.. ben inanılmaz farkettim lpg li aracımda!
 
peki bu 4 tırnaklıyı takınca ayar yapmak gerekmiyomu?tek çift derken 4 tırnağa geçiyo.statik olarak farcanan enerji miktarları değişiyo.bide kanlolar aynımı kalıyo.üstelik enduksiyon bobini süper 4 de yetersiz kalmıyomu?
 
her şey aynı kalıyor sadece eskilerini söküp yenilerini takıyorsunuz. en azından biz böyle yaptık :D
 
Geri
Üst