Slm sevgili opelci dostlarım.Yeni aldığım 98 astra F imin geçenlerde bakımını yaptırdım.Üzerindeki bujinin tek tırnaklı olduğunufarkettik.hemen çift tırnaklıyla değiştirdik.Aracın sesi bile değişti ilk etapta.Ancak bu kez fazla yakmaya başladı bir miktar.Bunun üzerine LPG yi takan yere gittim.onlarda yeni bi praogram yüklediler herşey normal dediler.Araçfa yüke bindirince zellikle 2. vitesde tekleme vardı.Lpg ci bobinlerden olur dedi.bende bujiler değiştirdim farkedermi dedim orda başka bi usta bunlar zaten fabrika çıkışı tek tırnaklı dedi bende çift tırnaklı diye biliyorum dedim.Neyse LPG ci düzelmezse bobiini değiştir düzelir dedi.İçime sinmedi opel parçacısına uğradım hemen.onlar fabrika çıkışının çift tırnak buji olduğunu ancak yeni nesil tek tırnaklı bujilerin daha iyi ateşlediğini anlattı.eski tek tırnakla yeni tek tırnak bujileri gösterdi benim araçtan söktüklerimiz yeni nesil bujilermiş yani code 031.aslında arada ateşleme anlamında çok fazla fark olmayacağını söyledi.şimdi size sormak istediğim tek tırnakla çift tırnak değiştirilince ayar değişirmi yada ayar yapmak gerekirmi,arada ne fark vardır yeniden tek tırnakmı taksam.performans olarak pek farklı bi durumu yok.tecrübeli opelci dostlarımızın düşüncelerini bekliyorum.saygılarımla,