Tekleme sorunu

Bujileri değiştirdim su anlık düzeldi gibi. 4 tane bujiden biri tek tırnak 2 si çift tırnak diğeri de 3 tırnaklı çıktı. Ne buldularsa takmışlar bujiyi. Hepsini çift tırnaklı olarak değiştirdim. Birde hocam bujileri çıkardıktan sonra yuvalarına baktık 3 ünde yağlanma birinde de ıslaklık vardı. Külbütör kapağında sıkıntı var sanırım
Kapak yağ kaçırıyordur çantasını değiştir
O nasıl olmuş öyle her biri ayrı takılmış bir deneyin telemeler başlar üzerin e gitmeden bobind e alın çünkü araç ta çoklu ateşleme arızası var yağ gelirse buji yuvalarina bozar bujileri ve bobinide
 
Külbütör
Kapak yağ kaçırıyordur çantasını değiştir
O nasıl olmuş öyle her biri ayrı takılmış bir deneyin telemeler başlar üzerin e gitmeden bobind e alın çünkü araç ta çoklu ateşleme arızası var yağ gelirse buji yuvalarina bozar bujileri ve bobinide
Külbütör kapak contasını mı değiştireyim hocam. Motor inmeden değişir mi
 
Külbütör

Külbütör kapak contasını mı değiştireyim hocam. Motor inmeden değişir mi
Kapak en üste siyah renk yağ yakmayada o sebep olabilir
 
Kapak en üste siyah renk yağ yakmayada o sebep olabilir
Teşekkür ederim hocam iyiki sizin gibi insanlar var burda. Külbütör kapak contasını mı değiştireyim sizce. Başka bi ustada Subap kapağı bölgesinde sıkıntı var demişti çünkü. Kaça malolur tahminen .Hangi parcaları almam lazım . Ustayı aramadan fikrim olsun
 
Teşekkür ederim hocam iyiki sizin gibi insanlar var burda. Külbütör kapak contasını mı değiştireyim sizce. Başka bi ustada Subap kapağı bölgesinde sıkıntı var demişti çünkü. Kaça malolur tahminen .Hangi parcaları almam lazım . Ustayı aramadan fikrim olsun
Yanı subap kapağı da külbütör kapağı da aynı size külbütör kapağı ve onun contası lazım öncesinde aracı incelemek lazım muhtemelen arızası budur
 
Tamam hocam teşekkürler
 
Bende de aynı sorun vardı, tam 20 gün uğraştım. Araştırdığım sitelerde ve diğer kaynaklarda bobin olabileceği en belirgin seçenekler arasında yer alıyordu. Alttaki sitede de bobin arıza belirtileri benim aracımda görülüyordu ve kendi kararımı verip direk bobin değişimi yapılmıştı ve sorunum kökten çözülmüştü. Her usta farklı bir şey deyince insan artık kendisi araştırmaya başlıyor :)

Benim aracımda üst devirlerde tekleme vardı ve rölantide dengesizlikler başlamıştı.

Kaynak site:
 
Tamam hocam teşekkürler
Bende de aynı sorun vardı, tam 20 gün uğraştım. Araştırdığım sitelerde ve diğer kaynaklarda bobin olabileceği en belirgin seçenekler arasında yer alıyordu. Alttaki sitede de bobin arıza belirtileri benim aracımda görülüyordu ve kendi kararımı verip direk bobin değişimi yapılmıştı ve sorunum kökten çözülmüştü. Her usta farklı bir şey deyince insan artık kendisi araştırmaya başlıyor :)

Benim aracımda üst devirlerde tekleme vardı ve rölantide dengesizlikler başlamıştı.

Kaynak site:
Aynen öyle hocam. 3 ustaya götürüyorum 3 ü de farklı seyler söylüyor. Netten araştırıp parçayı alıp değiştirmeye götürüyorum artık. Bende buji yada bobinden süphelenmiştim buji olmazsa bobini değiştircem bende
 
Herkese selam aynı olay başıma geldi bujilerin oraya yağ sızmış araç acayip gürültülü çalışıp tekleye tekleye ilerliyordu hemen üst kapak contasını değiştirdim, bobin yeniledim, normalde çift tırnak orjinal bujisi yerine platinyum buji aldım ( aracım v6 diye 8.5mm performans buji kablosu'da dahil) buji kablosunu yeniledim, dedim bu bana yetmez açmışken devam edeyim yağ, yağ filtresi, benzin filtresi, benzin pompası ve en sonunda K&n açık hava filtresi ile işi bitirdim şu anda arabanın durumu :) yiyorsa kapışmaya çalışsınlar :) hocam tavsiye ederim bunları sizde değiştirin kafanız rahat olsun. Çok pahalıda tutmadı açıkçası hepsi bosch ve gm olmasına rağmen 3250 TL tuttu tabiki benim aracıma buji yağ daha fazla koyuluyor 6 buji 6 lt yağ gibi bunuda göz önünde bulundurun sizinkisi çok daha uygun tutacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: 06Berkay
Herkese selam aynı olay başıma geldi bujilerin oraya yağ sızmış araç acayip gürültülü çalışıp tekleye tekleye ilerliyordu hemen üst kapak contasını değiştirdim, bobin yeniledim, normalde çift tırnak orjinal bujisi yerine platinyum buji aldım ( aracım v6 diye 8.5mm performans buji kablosu'da dahil) buji kablosunu yeniledim, dedim bu bana yetmez açmışken devam edeyim yağ, yağ filtresi, benzin filtresi, benzin pompası ve en sonunda K&n açık hava filtresi ile işi bitirdim şu anda arabanın durumu :) yiyorsa kapışmaya çalışsınlar :) hocam tavsiye ederim bunları sizde değiştirin kafanız rahat olsun. Çok pahalıda tutmadı açıkçası hepsi bosch ve gm olmasına rağmen 3250 TL tuttu tabiki benim aracıma buji yağ daha fazla koyuluyor 6 buji 6 lt yağ gibi bunuda göz önünde bulundurun sizinkisi çok daha uygun tutacaktır.
Herkese selam aynı olay başıma geldi bujilerin oraya yağ sızmış araç acayip gürültülü çalışıp tekleye tekleye ilerliyordu hemen üst kapak contasını değiştirdim, bobin yeniledim, normalde çift tırnak orjinal bujisi yerine platinyum buji aldım ( aracım v6 diye 8.5mm performans buji kablosu'da dahil) buji kablosunu yeniledim, dedim bu bana yetmez açmışken devam edeyim yağ, yağ filtresi, benzin filtresi, benzin pompası ve en sonunda K&n açık hava filtresi ile işi bitirdim şu anda arabanın durumu :) yiyorsa kapışmaya çalışsınlar :) hocam tavsiye ederim bunları sizde değiştirin kafanız rahat olsun. Çok pahalıda tutmadı açıkçası hepsi bosch ve gm olmasına rağmen 3250 TL tuttu tabiki benim aracıma buji yağ daha fazla koyuluyor 6 buji 6 lt yağ gibi bunuda göz önünde bulundurun sizinkisi çok daha uygun tutacaktır.
Bende üst kapak contasını ve bobini değiştirmeyi düşünüyordum. Açıklamanızdan sonra kesinleştirdim.tesekkür ederim hocam
 
  • Beğen
Tepkiler: SahinUcar8186
Geri
Üst