- Konuyu Başlatan
- #21
ülkemizde üretilecek olmasından neden bu kadar rahatsız olunduğunu çözemedim, diğer topicte de bisürü bu tarz yorum gördüm.
bursada 250bin üretim demek yeni üretim bantları veya ordaki fabrikaya ilave vardiyalar demek, yeni iş gücü demek, yerli tedarikçilere yeni siparişler ve dolayısıyla oralarda da ilave işgücü demek.
zaten ticariler yıllardır ortak platformlarda üretiliyor,hatta minibüslerin çoğu aynı araca farklı markalar basılarak satılıyor, burda bu kadar tiksinecek ne var anlamadım.
büyük yatırım kalemleri, büyük ihtimalle şasi, bikaç büyük kalıp gerektiren kaporta ve plastik parçalar ortak olur, görüntüde bişey anlaşılmaz.
motor da ortak veya ufak versiyon farklarıyla kullanılır tahminen.
bursada nasıl üretim yapıldığını biliyor musun?
bi bak bakalım türkiye üretimli arabalra bide yurtdışı olanlara.
burda bursa fabiraksında dünya arkadaş var nasıl ürettiklerini kendileri söyliyorlar
renualt fluence modelini sakın ama sakın almayın kendi üretenler diyor nasıl iş sence?
ben türkiyeden çok fiatta üretilmesine karşıyım.
şöyle düşün uçan tenekeye mi yoksa uçan çeliğemi para verirsin. hangi doblo yol tutuşu kazasız? comboyuda bilen bilir her kullanan bırakamıştır. onun için arada dağlar kadar fark var. he şöyle lur tasarımı ve kaliteyi opel onaylar türkiyedeki üretiminde opel durursa ozman lafım yok ama öyle değil tasarımda fiatında parmağı olacak haliyle üretim maliyetleri çok düşünlecek ozaman çıkacak hafif arac binmem