Triger Kayişimi-zincirimi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dnanor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
aracımı alalı 1 hafta oldu. 107000de aracın evrakları daha elime ulaşmadı. inş aracın eski sahibi değişim yapmıştır.
bence değişmiştir kesinlikle.çünkü 60.000binde bir değişim gerekli.ama devirdaim pompası değişmişmi onua öğrenmek lazım
 
aracın evrakları sanırım bugün yarın gelir. servis bilgilerine göre bakıma sokacağım. ve opelim.netden edindiğim bilgiler doğrultusunda servisi yönlendireceğim. ilginiz için teşekkürler.
 
aracımı alalı 1 hafta oldu. 107000de aracın evrakları daha elime ulaşmadı. inş aracın eski sahibi değişim yapmıştır.

eğer maddi oalrak sizi zorlamayacaksa değitirmiş olsa bile değiştirin bence böylece siz akip edersiniz kaç km sonra değiştirceğinizi

konuya gelince zincir tabiki ses sorunu eskisi kadar yok diye biliyorum
 
eğer maddi oalrak sizi zorlamayacaksa değitirmiş olsa bile değiştirin bence böylece siz akip edersiniz kaç km sonra değiştirceğinizi

konuya gelince zincir tabiki ses sorunu eskisi kadar yok diye biliyorum

bilgileriniz için teşekkür ederim.
 
Ecotec motorlar kayış, twinport motorlar zincirdir.Classicler 2 senedir twinport motor kullanıyor.

Ses felan fark etmez zincir olsun, sağlam olsun, masraf çıkarmasın:)

benim corsab ecotec motor zincirli
 
devirdaym triger ile calısıyor ise kayıs cok riskli sebebine gelince arac su esmeye baslarsa devirdaymın kömürü yanıyor ve bilyaya su alıyor ve bi yerde kitliyor.ondan sonrası malum bence o devırdaymın triger le dönmesi enbüyük sorun.biz opelciler icin.bu yuzden zincir diyorum
 
bizim araç opel combo 1.3 ecotec motor var ondada zincir var bencede zincir daha uzun ömürlü kopma riski çok az ama kayışa nazaran biraz sesli çalışabilir ama opelin dizel motorlarındaki ses izalasyonu normal yani içeriye çok ses vermiyor...
 
Geri
Üst